۵۷۸۷۷۶
۷ نظر
۵۰۳۰
۷ نظر
۵۰۳۰
پ

تکذیب آزارجنسی دختر ۳ ساله در مشهد

مطالبی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر تجاوز به یک دختربچه ۳ ساله در مشهد مطرح شده بود که فرمانده انتظامی مشهد ضمن تکذیب این خبر، جزییات این پرونده را مطرح کرد.

خبرگزاری ایسنا: مطالبی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر تجاوز به یک دختربچه ۳ ساله در مشهد مطرح شده بود که فرمانده انتظامی مشهد ضمن تکذیب این خبر، جزییات این پرونده را مطرح کرد.

محمد بوستانی در خصوص شایعه خبر تجاوز به دختربچه‌ای سه ساله در مشهد که در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده بود، اظهار کرد: این پرونده حدود یک ماه پیش در پلیس آگاهی مطرح شده است، خانواده مبینا او را در پارک پردیس گم کرده و پس از حدود سه ساعت پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: آنان پس از پیدا شدن مبینا به دلیل مشاهده خون روی لباس‌های او به دادسرا و پلیس آگاهی مراجعه داشته‌اند که طبق بررسی‌های پزشک قانونی هیچ تجاوزی صورت نگرفته و طبق گفته مبینا علت خونی که روی پای او بوده افتادن از تاب است.

فرمانده انتظامی مشهد عنوان کرد: در پرونده مبینا بحث آدم‌ربایی و تجاوز مطرح نبوده است به همین دلیل خود خانواده هم تمایل به پیگیری این ماجرا نداشته‌اند.

بوستانی یادآور شد: اگرچه در این اواخر پرونده‌هایی نظیر ملیکا، بنیتا و آتنا در جامعه مطرح شده است، اما باید گفت در این زمینه‌ها وضعیت نگران‌کننده‌ای وجود ندارد که به طور مثال بگوییم آدم‌ربایی کودکان به شکل سازمان‌یافته انجام می‌شود، بسیاری از این اتفاقات به دلیل بی‌توجهی خانواده‌ها رخ داده است.

وی خاطرنشان کرد: به طور مثال در ماجرای بنیتا اگر خانواده به توصیه پلیس که عنوان می‌کند هنگام بستن در پارکینگ و خروج از خودرو باید ماشین خاموش و سویچ برداشته شود، توجه می‌کردند شاید این اتفاق رخ نمی‌داد.

فرمانده انتظامی مشهد با تاکید بر اینکه با برخی از مراقبت‌ها و پیشگیری‌ها می‌توان جلوی بسیاری از اتفاقات ناگوار را گرفت، افزود: اینکه کودکان طلا و جواهر داشته باشند، عاملی تحریک‌کننده برای مجرمان است و خانواده‌ها باید به شدت از این موضوع پرهیز کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بنیتا

      واقعا درسته هزاران لایک از متن آخر خوشم اومد همه ی اتفاقات برمیگرده به بی توجهی خانواده ها ویک عمر پشیمانی تا وقتی ادمای سرخوش تو جامعه غفلت میکنن از بچه هاشون و فکرای مریض همین اتفاقات هست. همه جای دنیا....

    • بدون نام

      بازم مشهد

    • بدون نام

      @بنیتا
      آره طبق معمول جای شاکی و متهم عوض شد و مردم مقصرند درسته که مردم باید بیشتر مراقب باشند ولی این چیزی از مسوولیت بقیه کم نمی کنه جامعه نباید طوری باشه که کوچک ترین بی احتیاطی ها نتایجی این چنین فجیع داشته باشه

    • مجتبی مرادی

      چه مسخره فقط به خاطر یک زخم کوچیک رفتن کلانتری

    • بدون نام

      واقعا بی توجهی خیلی زیاد شده این روزا

    • آرمین

      واقن بدبخت هستند

    • نیلوفر گلی

      سلام من خودم هر روزدارم میبینم همسایه مون ازصبح دخترش 6سالشه بیرونه تو خیابون میگرده شبم تا ساعت 12شب بیرونه اصلا مادره نمیگه دخترم کجاس و عین خیالشم نیس خودم چندباربه دختره گفتم بروخونتون هی میرفت و بازدوباره میدیدمش تو خیابون بازی میکنه وای خانواده ها اصلا به فکره بچه هاشون نیستن متاسفم براهمیچین خانواده هایی که عین خیالشونم نیستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج