جاباما
۵۷۸۷۹۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

پرداخت حقوق کارکنان شهرداری از طریق وام؟!

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به اینکه گزارش معاونت مالی شهرداری تهران گزارش کوری است، گفت: بر اساس اخبار غیررسمی، پرداخت بخشی از حقوق پرسنل در ماه‌های گذشته از طریق وام بانکی صورت گرفته و باید مشخص شود بازپرداخت این وام چگونه تعهد شده است؟.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به اینکه گزارش معاونت مالی شهرداری تهران گزارش کوری است، گفت: بر اساس اخبار غیررسمی، پرداخت بخشی از حقوق پرسنل در ماه‌های گذشته از طریق وام بانکی صورت گرفته و باید مشخص شود بازپرداخت این وام چگونه تعهد شده است؟.

رحمت اله حافظی در جلسه امروز شورای شهر تهران پس از ارائه گزارش معاون مالی شهرداری تهران با بیان اینکه یکی از کار ویژه‌های شورا، نظارت است تاکید کرد: این نظارت می تواند استطلاعی یا استصوابی باشد. رویه کنونی استطلاعی است در حقیقت، با رویه موجود، شان شورا را تنزل داده‌اید.

وی ادامه داد: ما بارها و بارها خواسته‌ایم که هیات رئیسه، گزارش‌هایی که به صحن شورا ارائه می شود را قبلا به کمیسیون‌ها ارسال کند تا اعضاء مطالعه کنند و سپس گزارش به صحن ارائه شود، البته امیدواریم این مشکل در شورای بعدی حل شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران همچنین ادامه داد: انتظار داریم معاون مالی شهرداری تخصیص منابع را در ماموریت های شش گانه به تفکیک مشخص کنند، همچنین با توجه به اینکه به طور اختصاصی برای سال ۹۶ دو درصد عوارض ایمنی برای آتش نشانی تصویب شده است در این زمینه نیز گزارشی ارائه شود.

وی با بیان اینکه اخبار غیر رسمی حاکی از آن است که پرداخت بخشی از حقوق پرسنل در ماه های گذشته از طریق وام از بانکها صورت گرفته است، گفت: اگر این موضوع صحت داشته باشد، بازپرداخت این وام را چگونه متعهد شده‌اید؟ انتظار داریم تحقق درآمدها به تفکیک تملک دارایی سرمایه‌ای و مالی نیز ارائه شود و اعلام کنید که از سال ۸۴ تا کنون چقدر تملک دارائی فروخته و به چه میزان ایجاد کرده‌اید؟

حافظی تاکید کرد: گزارش ارائه شده توسط معاون شهردار، یک گزارش کور است که نمی توان درباره آن قضاوت کرد، قبلا هم خواسته بودیم معاونین شهردار در ارائه گزارشات خود، مبتنی بر تکالیف برنامه پنجساله دوم گزارش دهند تا قابلیت ارزیابی داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همش زیر سر این دولته بدهیشو به شهرداری نمیده وضع حقوق مارو بهم ریخته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج