۵۷۸۸۰۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (۵۶)

کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.
متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (56)

اولین فیلم بلند کوین فیلیپس، بعد از نمایش در جشنواره های دور دنیا و دریافت نقدهای بسیار خوب، ۲۹ سپتامبر به سالن های منتخب سینمای ایالات متحده خواهد رسید. "ساعت های تیره و تار" (Super Dark Times) نوشتۀ بن کالینز و لوک پیوتروفکسکی، داستان دو دوست دبیرستانی به نام های زاک (اوون فیلیپس) و جاش (چارلی تاهان) است که زندگی شان بعد از یک تصادف خونبار از کنترل خارج می شود. جاش رفتارهای آزار دهنده ای از خود نشان می دهد و زاک، زمانی که آلیسون (الیزابت کاپوچینو)، دختر مورد علاقۀ هر دوی آنها، به او ابراز علاقه می کند، تلاش می کند با گناه خود کنار بیاید.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (56)

اِلی راث کارگردان نسخۀ بازسازی شدۀ تریلر انتقامی چارلز برانسون ساختۀ سال 1974است که بروس ویلیس نقش اول آن را بر عهده دارد. ویلیس نقش دکتر پال کرسی را بر عهده دارد؛ جراحی که به دنبال انتقام از کسانی است که به همسر (الیزابت شو) و دخترش (کامیلا مورونه) حمله کرده اند. زمانی که مهاجمان را به دام می اندازد، توجه رسانه ها را به عنوان یک جنگجوی مرگبار به خود جلب می کند. "آرزوی مرگ" (Death Wish) 22 نوامبر برای اولین بار به نمایش در می آید.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (56)

"خداحافظ کریستوفر رابین" (Goodbye Christopher Robin) که از ۱۳ اکتبر در سینما ها به نمایش در می آید، داستان خلق "وینی پو" را از طریق رابطۀ نویسندۀ آن، اِی اِی مایلن، با پسرش کریستوفر رابین (ویل تیلستون) روایت می کند. این فیلم که پس از جنگ جهانی اول رخ می دهد، توسط سایمن کرتیس کارگردانی می شود و دانل گلیسون در نقش مایلن، مارگو رابی در نقش همسرش و کِلی مک دانلد در نقش اُلیو، پرستار کریستوفر در آن حضور دارند.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (56)

در سال 1947، لرد ماونت باتن (هیو بونویل) و همسرش ادوینا (جیلین اندرسن) به دهلی نو فرستاده می شوند تا بر انتقال هندوستان به استقلال نظارت کنند. "اقامتگاه رئیس جمهور" (Viceroy's House) به کارگردانی گوریندر چادا، دشواری وظیفۀ آنها را در کشوری که بر اساس اختلافات مذهبی و فرهنگی تقسیم بندی شده است، نشان می دهد.نمایش این فیلم از 1 سپتامبر آغاز می شود.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (56)

"اول پدرم را کشتند" (First They Killed My Father) که ۱۵ سپتامبر در نتفلیکس منتشر می شود، اقتباسی است از خاطرات لونگ یونگ دربارۀ زمان آغاز به کار رژیم خمرهای سرخ، زمانی که او پنج سال داشته است. این فیلم، به کارگردانی آنجلینا جولی، روایتگر تلاش لونگ (سارام سری موک و خانواده اش برای با هم ماندن است.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (56)

در فیلم "برای دوشنبه چه اتفاقی افتاد" (What Happened to Monday) ، با نام اصلی هفت خواهر، نومی رپیس نقش هفت خواهر هم شکل را بازی می کند. این هفت خواهر، در زمانی در آینده که قانون تک فرزندی وضع شده است، تلاش می کنند رئیس دفتر تخصیص کودک، نیکولت کیمن (گلن کلوز) را گول بزنند و به نوبت خود را به عنوان یک شخص واحد جا بزنند. آنها از پدربزرگشان (ویلم دافو) آموزش می بینند و بر اساس روزهای هفته نامگذاری شده اند؛ همه چیز خوب پیش می رود تا این که دوشنبه به خانه بر نمی گردد. نمایش این فیلم از 18 اوت شروع می شود.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (56)

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

• "نابودی" (Annihilation) در ادامۀ اکس مشینا "Ex Machina" به کارگردانی الکس گارلند، با بازی ناتالی پورتمن و تسا تامسون، از 23 فوریۀ 2018 به نمایش در خواهد آمد.

• جائومه کویِت سِرا فیلم "جانگل کروز" (Jungle Cruise) را با بازی دواین جانسن کارگردانی خواهد کرد. (منبع: Deadline)

• الیویه آسایاس فیلم "کتاب الکترونیکی" (E-book) را با بازی ژولین بینوش، گیوم کانه، ونسان مکنی، کریستا تِره و پاسکال گرگوری کارگردانی خواهد کرد. (منبع: Variety)

• چویتل اجیوفور در حال گفتگو برای بازی بازی در لایو اکشن "شیر شاه" (The Lion King) به کارگردانی جان فاورو است. (منبع: TheWrap)

• ایان مک شین در "پسر جهنمی" (Hellboy) به کارگردانی نیل مارشال وبا بازی دیوید هاربر، نقش پروفسور بروم را بازی خواهد کرد. (منبع: Heat Vision)

• جان سینا به هایلی استاینفیلد در فیلم "زنبور عسل" (Bumblebee) از سری فیلم های "تبدیل کنندگان"(Transformers) پیوست. (منبع: Heat Vision)

• جک ثورن در آخرین بازنویسی های فیلمنامۀ "جنگ ستارگان: اپیزود 9" (Star Wars: Episode IX) همکاری دارد. (منبع: Heat Vision)

• مارتین استار، بورا آن وول و فرد ملیمد در فیلم "دریاچۀ سیلور" (Silver Lake) به کارگردانی شان مک گینلی نقش آفرینی خواهند کرد. (منبع: THR)

• اریکسون کور فیلم نامۀ تریلر "ادعا" (The Claim)، نوشتۀ دیمین چزل، را کارگردانی خواهد کرد. (منبع: THR)

• کریستال موزل کارگردان جیدن اسمیث و الیزابت رودریگز را برای اولین فیلم بلند روایی خود در مورد اسکیت برد بازی زنان در نیویورک سیتی انتخاب کرده است. (منبع: THR)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کم معرفی میکنین اون اخریا که بدون عکسه رو هم نمیخونم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج