۵۷۸۸۰۷
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

انتقاد استاندار تهران از افتتاح خط ۸ متروی تهران

استاندار تهران درباره افتتاح خط ۸ مترو گفت: ضرورتی نداشت که افتتاح این خط پیش از بهره‌برداری انجام شود.

خبرگزاری ایلنا: استاندار تهران درباره افتتاح خط ۸ مترو گفت: ضرورتی نداشت که افتتاح این خط پیش از بهره‌برداری انجام شود.

سید حسین هاشمی؛ استاندار تهران، امروز ۱۷ مرداد، همزمان با روز خبرنگار ضمن گرامیداشت این روز شغل خبرنگاری را حساس و استراتژیک برشمرد و گفت: خبرنگاران پل ارتباطی مردم با مسئولان و منعکس کننده رخدادهای جامعه هستند و البته بجای خود نیز، با نقدهای منصفانه و واقع بینانه خود، موجب اصلاح در بسیاری امور هستند.

وی با قدردانی از عملکرد خبرنگاران حوزه استان تهران، افزود: بی شک اولویت فعالیت حرفه ای خبرنگاران، خلاصه در امانتداری، نگارش کلیدی، درک صحیح زمان و انعکاس به موقع اخبار است.

هاشمی در ادامه گزارشی از اقدامات استانداری تهران در دولت یازدهم ارایه داد و گفت: هویت بخشی به شهرستان های استان که همواره به فراموشی سپرده شده اند، از آغاز کار در استانداری تهران مورد نظر بوده است و تلاش ما بر این بوده است که محرومیت ها جبران شود.

استاندار تهران تعامل، همکاری و اعتماد را شعار اصلی مدیریت در استانداری تهران برشمرد و گفت: رسیدگی به مشکلات آب شرب استان تهران؛ هم از نظر کیفی و هم از لحاظ کمی از ابتدا در دستور کار ما قرار گرفت؛ به طوریکه در شرق استان تهران ۵۰ میلیون مترمکعب کسری آب داشتیم و در جنوب تهران نیز با مشکل کیفیتِ آن روبرو بودیم. بیان مشکلات آب شرب تهران موجب شد که بارها تذکر بگیرم، بااین وجود اما راهی جز آگاهی رسانی و لزوم مدیریت در آب شرب نداشتیم و اکنون آب تهران بحمدالله هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی، از شرایط مطلوب برخوردار است.

وی با اشاره به فعال شدن کمیسیون تهران در دولت یازدهم، افزود: ساخت بیمارستان در شهرستان های استان، اجرای توزیع بنزین یورو ۴ و اعطای مجوز نشست تشکل ها و احزاب و تامین امنیت کامل استان، از دیگر اقدامات استانداری در دولت یازدهم است.

استاندار تهران اطلاع رسانی اقدامات دولت از سوی رسانه ها را مهم دانست و گفت: ساماندهی صنوف و صنایع در استان تهران در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم به طور کامل شهرک های صنعتی ایجاد،و صنایع قدیمی نوسازی شوند.

هاشمی به ساخت کمربندی سوم استان که از آبیک شروع شده و از جنوب رباط کریم می گذرد نیز اشاره و تاکید کرد: این طرح در کاهش آلودگی هوا و ترافیک این منطقه بسیار اثرگذار خواهد بود.

در ادامه نشست؛ استاندار تهران به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص نوسازی صنایع در استان گفت: ساخت شهرک های صنعتی جدید در شهریار و ملارد قطعی و در جنوب و شرق تهران نیز جانمایی شده است و در دوسال آینده اتفاقات خوبی در این بخش شاهد خواهیم بود.

استاندار تهران در مورد مشکلات مسکن مهر نیز گفت: فقط در مسکن مهر پردیس مشکل داریم که آنهم در بخش حقوقی و شکایات است و انشالله تا پایان امسال پرونده مسکن مهر به طور کامل تعیین تکلیف خواهد شد.

هاشمی درباره مشکل مغازه داران ساختمان پلاسکو نیز اظهار داشت: با رفع موضوع مالکیت، قرار است مکان جدید در اختیار مغازه داران قرار بگیرد.

استاندار تهران در مورد استقلال برخی فرمانداری های استان تهران تصریح کرد: استقلال فرمانداری ورامین تا زمانی که در تقسیمات کشوری مطرح نشود، قابل اجرا نیست. استقلال فرمانداری ری نیز از یک جهت شاید به نفع شهرستان باشد، اما از جهت دیگر اگر از شهرداری تهران جدا شود ممکن است در زمینه بودجه ای که از شهرداری در دست می گیرد، نفعی نداشته باشد.

هاشمی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص ساماندهی وضعیت معتادان متجاهر و وضعیت متکدیان تهران گفت: متاسفانه در زمینه ساماندهی متکدیان با خلاء قانونی مواجه هستیم و بخشی از متکدیان به عنوان دستفروش در انظار وارد می شوند و از نظر قانونی امکان جمع آوری وجود ندارد. در حوزه ساماندهی معتادان متجاهر نیز بخشی از آنها دارای بیماری های خاص هستند و امکان نگهداری آنها در کمپ ها و مراکز ماده ۱۶ وجود ندارد و نیاز به همکاری دانشگاه های علوم پزشکی برای درمان و ساماندهی آنها وجود دارد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص افتتاح خط ۸ مترو گفت: در مورد خط ۷ مترو اعلام کردیم که مشکلاتی وجود دارد و نباید این اقدام انجام شود و خط ۸ مترو هم باید بهره برداری و افتتاح همزمان انجام می شد و ضرورتی نداشت که افتتاح قبل از بهره برداری انجام شود.

گفتنی است،در پایان این نشست از سایت اطلاع رسانی استانداری تهران که به تازگی به همت دفتر فناوری اطلاعات و روابط عمومی استانداری تهران به روز رسانی و راه اندازی شده است،رونمایی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا دیگه همه متخصص مترو شدن خدا پدرشو بیامرزه با راه اندازی این متروها رفت و امدمون خیلی راحت شده

    • بدون نام

      استاندار تهران فردی مغرض و بیسواد است.

    • بدون نام

      چه جالب مترو افتتاح نشه ولی خودشون از بروز رسانی سایتشون رونمایی میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج