جاباما
۵۷۸۹۷۲
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

کشف بیش از ۲۱۹ کیلوگرم تریاک در غرب تهران

فرمانده انتظامی استان از عملیات مشترک با پلیس تهران بزرگ و کشف بیش از ۲۱۹ کیلوگرم تریاک خبر داد.

خبرگزاری مهر: سردار محسن خانچرلی با اعلام این خبر گفت:با بدست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی مقادیر قابل توجهی موادمخدر را تهیه و به منزل خود در شهر اندیشه منتقل و در آنجا دپو کرده است،بررسی موضوع در دستور کار عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و ماموران مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت : ماموران انتظامی پس ازشناسایی منزل متهم و پس از انجام تحقیق و بررسی و محرز شدن موضوع با کنترل منزل مورد نظر، متهم را که با یک دستگاه خودروی پژو از منزل خارج شده و پس از طی مسافتی کوتاه خودروی خود را با یک دستگاه خودروی جی ال ایکس تعویض و پس از بازگشت به درب منزل در حال خروج بار از داخل خودرو و انتقال آن به داخل منزل بود دستگیر و در بازرسی از داخل خودرو از صندوق عقب آن تعداد ۶بسته ۱۰کیلویی جمعا ۶۰کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی وارد منزل شده و از زیرزمین تعداد ۱۶بسته ۱۰کیلوگرمی جمعا۱۶۰کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان با اشاره به این که در این عملیات مقدار ۲۱۹کیلو و ۳۰۰گرم تریاک کشف شد،خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      بقرآن ملت همش از بیکاری رو آوردن به این شغلای کاذب و دست دنبال جون و عمرشون گرفتن بعدش اینا با گرفتن چند کیلو میان افتخار میکنن و تو سایت میزنن اینا هنر نیست تو سایت بزنی چهارتا جوون بردی سرکار اون هنره آقای مسئول

    • بدون نام

      ادم فروشی حرف اول تو این جور کار ها میزنه
      که مافیایه واسه خودش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج