جاباما
۵۷۹۰۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سپاهان هنوز از دهنوی شکایت نکرده است

جواهیر سوکای از لیست سپاهان خارج شد

جواهیر سوکای بخاطر پاره‌گی رباط صلیبی از لیست بازیکنان تیم فوتبال سپاهان خارج و یک بازیکن خارجی دیگر جایگزین وی خواهد شد.

ایسنا: جواهیر سوکای بخاطر پاره‌گی رباط صلیبی از لیست بازیکنان تیم فوتبال سپاهان خارج و یک بازیکن خارجی دیگر جایگزین وی خواهد شد.

رسول خوروش گفت: رباط صلیبی سوکای پاره‌ شده و این بازیکن عملا ۵ تا ۶ ماه از میادین دور خواهد بود. بنابراین طبق قانون که اجازه می‌دهد بازیکن مصدوم را پیش از فصل از لیست تیم خارج کنیم، سپاهان هم این کار را خواهد کرد و بازیکن خارجی دیگری جایگزین وی خواهد شد.

وی افزود: پنج یا شش بازیکن خارجی خوب که همگی مهاجم هستند جزو گزینه‌های ما بوده که طی روزهای آتی با ارزیابی دقیق‌تر وضعیت‌شان یکی را جذب می‌کنیم.

سرپرست سپاهان در واکنش به اینکه گفته می‌شود با مجتبی جباری و خسرو حیدری به توافق رسیده‌اید، تنها گفت: بنای ما از هفته‌ها پیش این بود که درباره نقل و انتقالات صحبتی نکنیم و هر زمان قطعی شد آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. البته اگر قاسم دهنوی از لیست ما خارج شود می‌توانیم تنها یک بازیکن بگیریم.

خوروش در پاسخ به اینکه آیا از دهنوی شکایت کردید، گفت: تا الان که شکایتی انجام نشده است و باشگاه در این باره تصمیم می‌گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج