جاباما
۵۷۹۰۵۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اسدی: صنعت نفت در دمای ۶۰ درجه تمرین می‌کند

کاپیتان تیم صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما در دمای ۶۰ درجه تمرین می‌کند و به همین خاطر شرایطش خاص است.

خبرگزاری تسنیم: مرتضی اسدی درباره آخرین وضعیت تیم صنعت نفت آبادان در آستانه دیدار مقابل پدیده، اظهار داشت: خدا را شکر شرایط‌مان خوب است. تغییرات صنعت نفت نسبت به سال گذشته زیاد بود و هماهنگ‌ کردن بازیکنان با یکدیگر زمان‌بر است. مطمئن باشید که ما رفته‌رفته هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ بدنی بهتر خواهیم شد.

وی با اشاره به شکست تیمش مقابل سایپا در دقایق پایانی، خاطرنشان کرد: مقابل سایپا حق ما باخت نبود. بچه‌های ما خیلی خوب بازی کردند و اگر در نیمه اول از فرصت‌های‌مان استفاده می‌کردیم و با حریف فاصله می‌گرفتیم، به‌راحتی پیروز می‌شدیم.

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد قضاوت داور این دیدار و اعتراض‌های فراز کمالوند به عملکرد سیدرضا مهدوی، گفت: شرایط تیم ما خاص است. ما در دمای ۶۰ درجه تمرین می‌کنیم و با این وجود از اتفاقات و حواشی هم متضرر می‌شویم. مقابل سایپا هم خیلی از هواداران ما به تهران آمدند و تیم‌شان را تشویق کردند. نمی‌خواهیم بگوییم اشتباهات داوران عمدی است، اما آنها باید دقت خودشان را بالا ببرند. با یک اشتباه داور، یک امتیاز از دست ما پرید. باید دقت داوری‌ها بیشتر شود. در صحنه گل دوم، اگر داور خطا نمی‌گرفت و بازی مساوی نمی‌شد، ما می‌توانستیم ورق بازی را برگردانیم. آن صحنه دقیقاً جلوی چشم فراز کمالوند اتفاق افتاد و اگر او اعتراض می‌کند، حتماً یک چیزی دیده که می‌گوید داور کمر صنعت نفت را شکست. امیدوارم هفته به هفته درصد اشتباهات داوران کمتر شود.

اسدی راجع به‌ دیدار روز جمعه صنعت نفت - پدیده خراسان، یادآور شد: در روزهای گذشته بچه‌ها تلاش‌شان را کردند و کادر فنی هم نقاط ضعف و قوت پدیده را مورد بررسی قرار داده است. بچه‌ها از ابتدای هفته روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردند و می‌خواهیم با یک پیروزی شیرین، بار دیگر همانند دیدار با استقلال دل هواداران آبادانی را شاد کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج