جاباما
۵۷۹۰۶۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نصرتی: آنالیز تیمِ برانکو کار ساده‌ای است

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: برای بازی برابر پرسپولیس انگیزه دارم و امیدوارم بهتر از دو هفته قبل بازی کنیم.

خبرگزاری میزان: محمد نصرتی مصدوم است اما با این حال احتمال دارد به بازی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس برسد.

نصرتی در مورد این بازی و شرایط نفت صحبت کرد که به شرح زیر است:

*وضعیت مصدومیتت چطور است؟

بهتر شده‌ام. ان‌شاءالله بتوانم برابر پرسپولیس باز کنم. البته نظر نهایی را پزشکان تیم می‌دهند. چند روزی هم وزنه زدم تا عضله پشت پایم قوی شود و شرایط بازی پیدا کنم ولی همچنان احساس کشیدگی دارم. از این رو فیزیوتراپی می‌کنم تا پزشکان در مورد وضعیت من نظر نهایی را به کادر فنی اعلام کنند.

*بازی حساسی برابر پرسپولیس دارید؟

واقعا بازی حساسی است. مخصوصا که چند بازیکن سابق پرسپولیس حالا در تیم نفت هستیم و از طرفی مربیان ما هم از پرسپولیسی‌های سابق هستند. از این رو این بازی خود به خود حساس می‌شود.

*فکر می‌کنی این حساسیت فرصت بازی زیبا به شما بدهد؟

اتفاقا فکر می‌کنم این حساسیت باعث می‌شود شاهد بازی تماشاگرپسندی باشیم. چرا که خاطرات خوبی با پرسپولیس داشتیم و می‌خواهیم این خاطرات از قبل هم بهتر باشد.

*چقدر حریف را می‌شناسید؟

فکر می‌کنم آنالیز پرسپولیس برای همه تیم‌ها کار ساده‌ای است. چرا که همه بازی‌های این تیم پخش زنده می‌شود و در دسترس همه است. از طرفی این تیم تغییر زیادی نداشته و ثبات داشته است. از این رو با تیم فصل قبل فرق زیادی ندارد.

*می توانید پرسپولیس را شکست دهید؟

شک نکنید ما به هوای برد پرسپولیس به میدان می‌رویم. اگر با این تصور به زمین نرویم که پنج شش گل می‌خوریم. از طرفی تیم ما انگیزه زیادی برای این بازی دارد.

*تیمتان بر خلاف تصور وضعیت خوبی دارد؟

خیلی‌ها فکر می‌کردند ما نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم ولی تیم ما خیلی زود بر حواشی اطراف غلبه کرد و بازی به بازی هم شرایط بهتر می‌شود. حالا با گذشت دو هفته از لیگ برتر همه مشکلات کمرنگ‌تر شده است و کمی ثبات پیدا کردیم. تیم ما انگیزه دارد و حتی در این بازی بهتر از بازی با فولاد ظاهر خواهیم شد.

*با این همه مشکلات تیم نفت چه چیزی به شما انگیزه داد؟

مهمترین عامل انگیزه همین انتقاد‌های مغرضانه به تیم نفت بود. از طرفی ما از هفته پنجم تعطیلی نسبتا خوبی داریم که به ما فرصت بدنسازی و آماده‌سازی بیشتر می‌دهد. شک نکنید شرایط تاکتیکی بهتری هم به‌وجود می‌آوریم.

*مشکلات مالی هم کم‌رنگ شده است؟

مشکلات مالی این تیم که فراتر از قرارداد‌های ما است. البته از همه ما شماره حساب گرفتند. ما هم منتظریم مشکلات حل شود و شرایط بهتری ایجاد شود. با این حال برخی بازیکنان ما که جوان هم هستند مثل آل‌کثیر و حقدوست بیشتر به پشتوانه مالی نیاز دارند و شاید نتوانند خیلی تحمل کنند. به هر حال ما نماینده ایران در آسیا هستیم و امیدوارم این مشکلات حل شود تا شرایط برای نماینده ایران در آسیا به شکل بهتری رقم بخورد!

*استقلال خوزستان هم فصل قبل شرایطی شبیه به شما داشت. فکر می‌کنی نماینده ایران بودن برای کسی اهمیت دارد؟

نه! اهمیتی ندارد! حس می‌کنم این بی‌تفاوتی‌ها در دراز مدت کار دستمان بدهد. بدون شک کنفدراسیون فوتبال آسیا وقتی ببیند در داخل به تیم‌ها بها داده نمی‌شود در آسیا هم به همین تیم‌ها بها نمی‌دهد و این فوتبال ایران را تحت الشعاع قرار خواهد داد و محدودیت‌هایی را برای ما به‌وجود می‌آورد که دودش به چشم فوتبال می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج