جاباما
۵۷۹۱۲۲
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

چه کشورهایی سریع ترین وای فای دنیا را دارند؟

همانطور که می دانید امروزه تقاضا برای داشتن وای فای با سرعت بالا زیاد شده است و شاید برایتان جالب باشد که بدانید برخی از کشورها به عنوان سریع ترین دارندگان وای فای دنیا شناخته شده اند . آنگونه که به بنظر می رسد تا سال ۲۰۱۸ هات اسپات ها چندین برابر سرعت پیدا کنند .

وب سایت زوم تک - رجبی: همانطور که می دانید امروزه تقاضا برای داشتن وای فای با سرعت بالا زیاد شده است و شاید برایتان جالب باشد که بدانید برخی از کشورها به عنوان سریع ترین دارندگان وای فای دنیا شناخته شده اند . آنگونه که به بنظر می رسد تا سال ۲۰۱۸ هات اسپات ها چندین برابر سرعت پیدا کنند .
چه کشورهایی سریع ترین وای فای دنیا را دارند؟

درسال ۲۰۱۶ برخی از کشورها به عنوان سریع ترین دارندگان وای فای های دنیا شناخته شده اند که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم :

لیتوانی

یکی از کشورهای است که دارای سریع ترین وای فای عمومی می باشد سرعت دانلود ۱۶.۶مگابیت بر ثانیه می باشد ؛ این میزان تقریبا دو برابر ایالات متحده خواهد بود . آنگونه که به نظر می آید این کشو می خواهد زمینه مناسبی برای انجام تجارت داشته باشد و فروشگاههای بسازد که سرمایه های خارجی را جذب نماید.

سنگاپور

یکی دیگر از کشورهای که در چند سال گذشته به لیست سریع ترین وای فای دار های عمومی اضافه شده سنگاپور می باشد . سنگاپور به عنوان قطب مالی و منطقه ی بین مالزی و اندونزی تبدیل شده است .

در دولت سنگاپور برنامه های وجود دارد که به وسیله آن هزاران وای فای عمومی به صورت رایگان در بین مردم قرار داده می شود.

سوئیس

سوئیس تلاش بسیاری در مورد وای فای عمومی داشته است . افراد می توانند در مکان های عمومی مانند پارک ها ، موزه ها و …. به اینترنت دسترسی داشته باشند. البته یکی از اپراتورها اقدام به نصب هات اسپات ها در محل های مناسب در جهت ورزش اسکی نموده است .این کشور یکی از شناخته ترین کشورها در این حیطه ورزشی می باشد.

دانمارک

یکی از دیگر از کشورهای که قصد داشته وای فای عمومی را توسعه دهد دانمارک است . ابتکاری که دانمارک میخواهد آن را انجام دهد این است که چراغ های برق تنها در خیابان برای روشنایی نباشند و استفاده های دیگری از آنها شود .

بریتانیا

با اینکه بریتانیا از درصد پایین تری برخوردار است اما دولت می خواهد زیربنای ارتباطی خود را در لندن بهتر کند و در اروپا رتبه خود را به عنوان مرکز مالی محفوظ نگه دارد. ممکن است در سال های آینده سرعت تا یک گیگابایت بر ثانیه بالا رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایران اوله

    • بدون نام

      شکر خدا ما تو این زمینه هم آخریم !!

    • رضا

      یک مقدار باید با دنیا در این زمینه رقابت کنیم
      از لحاظ یادگیری نه سرگرمی

    • بدون نام

      ما که لاک پشتی

    • اسد

      چه بودیم چه شدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج