جاباما
۵۷۹۱۵۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مشخصات میزو ام ۶ نوت به بیرون درز کرد

مشخصات میزو ام ۶ نوت به همراه تاریخ عرضه این دستگاه منتشر شد. این دستگاه جدید از سری نوت میزو، جانشینی برای میزو ام ۵ نوت خواهد بود.

وب سایت گجت نیوز - امید اصغرزاده: مشخصات میزو ام ۶ نوت به همراه تاریخ عرضه این دستگاه منتشر شد. این دستگاه جدید از سری نوت میزو، جانشینی برای میزو ام ۵ نوت خواهد بود.
مشخصات میزو ام 6 نوت به بیرون درز کرد

اگر به یاد داشته باشید، میزو ام ۵ نوت در دسامبر (آذر ماه) ۲۰۱۶ از راه رسید. بررسی‌های صورت گرفته بر روی این مدل نشان داد که گوشی Meizu M۵ Note، یک دستگاه کاملا متوسط است. احتمالا میزو این نکته را به خوبی درک کرده باشد؛ چراکه گفته می شود جانشین این دستگاه که در ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) معرفی می شود، با پردازنده سریع‌تری همراه خواهد شد.

مشخصات میزو ام 6 نوت به بیرون درز کرد

پردازنده هلیو پی ۲۵ (Helio P۲۵)، چیپستی است که در حال حاضر درون پرچمدار میزو پرو ۷ قرار گرفته و انتظار می‌رود که مجددا با میزو ام ۶ نوت خودنمایی کند. مطمئنا وجود چنین پردازنده‌ای در لیست مشخصات میزو ام ۶ نوت باعث می‌شود که این دستگاه عملکردی سریع‌تر و قدرت بیشتری نسبت به گوشی میزو ام ۵ نوت داشته باشد. این پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با پردازنده گرافیکی Mali-T۸۸۰ همراه شده است.

از دیگر مشخصات میزو ام ۶ نوت می‌توان به وجود صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت فول اچ دی (رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل) اشاره کرد. هیچ چیز غیر عادی در اینجا مشاهده نمی شود. این احتمال وجود دارد که گوشی هوشمند جدید میزو در دو نسخه عرضه شود. نسخه‌ای از این دستگاه دارای ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است و مدل سطح بالاتر به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

مشخصات میزو ام 6 نوت به بیرون درز کرد

انرژی مورد نیاز در موبایل میزو ام ۶ نوت برای انجام کارهای روزانه از یک باتری نسبتا بزرگ ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین شده و انتظار می‌رود که پس از ورود به بازار با برچسب قیمتی در حدود ۲۴۰ دلار به فروش برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج