۵۷۹۱۶۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

فشار فرانسه و آلمان به گوگل و اپل

دو کشور فرانسه و آلمان قصد دارند با فشار بیشتر به کمپانی های آی تی مانند گوگل، اپل، فیس بوک و آمازون مالیات بیشتری از آنها اخذ کنند.

خبرآنلاین: دو کشور فرانسه و آلمان قصد دارند با فشار بیشتر به کمپانی های آی تی مانند گوگل، اپل، فیس بوک و آمازون مالیات بیشتری از آنها اخذ کنند.
فشار فرانسه و آلمان به گوگل و اپل

واقعیت این است که اروپا بهشت فرار مالیاتی برای غول‌های آی تی شده است و رهبران اروپایی به خصوص فرانسه و آلمان با دریافت این نکته که سود این کمپانی‌ها به شدت بالا بوده و مالیات نیز در حد و اندازه درآمدشان پرداخت نمی کنند؛ معتقدند باید مالیات بیشتری از آنها دریافت کرد.

Bruno Le Maireوزیر مالیه فرانسه به بلومبرگ گفت چین این موضوع را درک کرده که غول های آی تی سود فراوانی را می برند بدون اینکه مالیات بدهند و جلوی آنها ایستاده است اما اروپایی‌ها تازه متوجه چنین نکته‌ای شده‌اند.

از سوی دیگر کشورهایی مانند ایرلند و لوکزامبورگ با کاهش مالیات، زمینه بی نظیری برای غول‌های آی تی فراهم کرده تا پول‌های خود را در آنجا انباشته کرده و دفاتر مرکزی خود را در این کشورها راه اندازی کنند.

حالا کشورهای اروپایی که احساس ضرر می کنند دست به کار شده و قصد دارند با فشار بر کمپانی های بزرگ، مالیات متناسبی از آنها دریافت کنند.

مالیات ۲۵ درصدی که مکرون رئیس جمهور فرانسه تعریف کرده شاید راه حلی برای سایر کشورهای اروپایی در این زمینه باشد تا غول‌های آی تی مالیات مورد نظر را بپردازند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج