۵۷۹۲۶۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

موافقت ضمنی نمایندگان با سه وزیر پیشنهادی

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این فراکسیون با حضور قاضی‎زاده هاشمی به عنوان وزیر بهداشت و درمان در کابینه دوازدهم موافق هستند و عملکرد وی در دولت یازدهم را مثبت می دانند.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این فراکسیون با حضور قاضی‎زاده هاشمی به عنوان وزیر بهداشت و درمان در کابینه دوازدهم موافق هستند و عملکرد وی در دولت یازدهم را مثبت می دانند.

سید حسین نقوی حسینی با اشاره به جلسه صبح امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با قاضی زاده وزیر پیشنهادی بهداشت گفت: رویکرد مجموعه فراکسیون نمایندگان ولایی به وی مثبت است و ما خواستار ادامه کار وی در کابینه دوازدهم به عنوان وزیر بهداشت و درمان هستیم.

وی یادآور شد: البته ما انتقادات و دیدگاه های خودمان را نیز به وی انتقال دادیم ولی در کل قاضی زاده از وزرای موفق و خدمتگذار دولت یازدهم است.

اعلام حمایت فراکسیون مستقلین از وزرای پیشنهادی اطلاعات و خارجه

همچنین ایسنا نوشت؛ مهرداد لاهوتی با اشاره به جلسه صبح امروز (چهارشنبه) فراکسیون مستقلین با محمدجواد ظریف و سیدمحمود علوی، ‌اظهار داشت: در این جلسه نمایندگان نقطه نظرات خود را مطرح کردند و وزرای پیشنهادی نیز برنامه خود را ارائه کرده و به سوالات نمایندگان پاسخ دادند. آقای علوی در این جلسه مباحث امنیتی را تشریح کرد و آقای ظریف هم در خصوص برجام، استفاده از سرمایه گذاری خارجی و تقویت سفرا برای ورود بیشتر به مباحث اقتصادی سخن گفت.

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رای این فراکسیون به وزرای پیشنهادی دولت به صورت فراکسیونی خواهد بود، گفت: آقایان ظریف و علوی قطعا مورد حمایت فراکسیون مستقلین قرار دارند.

لاهوتی در پایان همچنین گفت که فراکسیون مستقلین روز شنبه نیز با تعدادی دیگر از وزرای پیشنهادی تشکیل جلسه خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علمدار رازیان

      هرسه وزیرادم های خوب وپرتلاشی هستندولی تنهاوزیری که به کرامت نیروهای زیردست بهار نمی دهدوزیرنفت است خواهش من بعنوان یک شهروند باتوجه حق حقوق شهروندی ازنمایندگان این است که این وزیرراه اعتمادندهند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج