۵۷۹۳۴۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

در پرسپولیس خبری از کسر امتیاز نیست

مدیررسانه ای سرخپوشان می گوید: در اینکه ما به مانوئل ژوزه بدهکار هستیم شکی نیست. در تمام پرونده های قانونی مان فرصتی به باشگاه داده می شود. اگر طی آن فرصت پولی واریز نشود آن زمان است که محرومیت و ... تعیین می شود.

ورزش سه: پندار خمارلو، مدیررسانه ای باشگاه پرسپولیس در جریان نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم های پرسپولیس و نفت تهران در رابطه با موضوع بدهی این تیم و شایعات کسر ۶ امتیاز از سرخ پوشان به صحبت پرداخت. او در این رابطه گفت: کسر ۶ امتیاز برای ما غیرقابل باور است و نمی دانم این موضوع از کجا آمده و خبرش از کجا و به چه شکل است. ما بارها این موضوع را توضیح دادیم و خوشحالم که امروز در حضور شما دوستان حضور داریم و به طور کامل و جامع آن را توضیح خواهیم داد.

او ادامه داد: چیز خاصی نبوده و پنهانکاری نیست. این موضوع روی صفحه فدراسیون فوتبال درج می شود و آنها این مطلب را اعلام خواهند کرد. در اینکه ما به مانوئل ژوزه بدهکار هستیم، شکی نیست. در تمام پرونده های قانونی مان بر سر این موضوع به طور مثال فرصتی به باشگاه داده می شود که اگر طی آن فرصت پولی واریز نشود آن زمان است که محرومیت کسر امتیاز حالا ۶ امتیاز، سقوط به دسته پایین تر یا ... برای باشگاه تعیین می شود. اما اینکه باشگاه به صورت فی البداهه محروم شود، چنین چیزی نیست. تا به امروز با کمک هواداران، مسئولین باشگاه و ... این موضوع حل شده است و از این مبلغ بخش عمده اش پرداخت شده است.

او در ادامه گفت: همانطور که می دانید بالای ۲۰۰ میلیارد باشگاه بدهی دارد نه ۱۷۰ میلیارد، این رقمی است که ما به سازمان لیگ اعلام کردیم و بخش عمده ای از آن به مالیات ها مربوط می شود که قبلا هم آنها را اعلام کرده ایم و لازم نیست اکنون یک بار دیگر در رابطه با آن صحبت کنیم چرا که بسیاری از مالیات ها به دلیل پرداخت نشدن علی الراس شده است. به هرحال از دوستان می خواهم هواداران را نگران نکنند، اگر پرداخت صورت نگیرد، قطعا جریمه ای در پی خواهد داشت اما اکنون این اتفاق نیفتاده است و اصلا بحث کسر امتیاز نبوده است.

خمارلو در رابطه با مبلغ پرداختی به دستیاران ژوزه نیز گفت: حکم مربوط به دستیاران آمده است اما تاکنون پرداختی در این زمینه صورت نگرفته است.

مدیررسانه ای پرسپولیسی ها در رابطه با تهدید AFC مبنی بر تسویه بدهی های باشگاه های ایرانی گفت: به هرحال موضوع کنفدراسیون آسیا کاملا جدی است اما نکته در این باره این است که آنها نگفته اند باید تسویه صورت بگیرد بلکه می گویند باید بدهی های باشگاه مشخص شود و ما هم آن مبلغ را به فدراسیون اعلام کرده ایم. به هرحال چیزی نباید از AFC پنهان بماند و آنها باید از تمام بدهی های باشگاه اطلاع داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج