۵۷۹۵۳
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

آخرین اخبار آلبوم تازه آقای خاص

محسن چاوشی سال گذشته با «من خود آن سیزده ام» توانست گرد و خاک زیادی در بازار موسیقی به پا کند و یک بار دیگر ثابت کرد توانایی های زیادی در عرصه موسیقی دارد و بی جهت نیست که به او آقای خاص می گویند.

آخرین اخبار آلبوم تازه آقای خاص






روزنامه تماشا: محسن چاوشی سال گذشته با «من خود آن سیزده ام» توانست گرد و خاک زیادی در بازار موسیقی به پا کند و یک بار دیگر ثابت کرد توانایی های زیادی در عرصه موسیقی دارد و بی جهت نیست که به او آقای خاص می گویند. او که حساب ویژه روی آلبوم متفاوتش یعنی «من خود آن سیزده ام» باز کرده بود نه تنها توانست توقع مخاطبینش را برآورده کند، بلکه موفق شد افراد جدیدی را هم به جرگه مخاطبین خود وارد کند. این موضوع برای او وقتی عینیت پیدا کرد که در جشن موسیقی ما اکثر جوایز مردمی بخش پاپ به او و آلبوم آخرش اختصاص یافت. او این روزها مشغول کار روی آلبوم جدیدش است و اگر اتفاق خاصی نیفتد زمستان ۹۲ باید منتظر آلبوم جدید وی باشیم.

آخرین اخبار آلبوم تازه آقای خاص

آقای خاص / باهوش ...

معمولا وقتی آلبوم خواننده ای مورد توجه قرار می گیرد و به قول معروف فضای موسیقی را منفجر می کند، مخاطبین و همچنین منتقدین موسیقی منتظرند تا آلبوم بعدی او منتشر شود و با دقت آن را رصد کنند تا ببینند آیا می تواند موفقیت قبلی اش را تکرار کند یا نه.

در این شرایط است که توقع هواداران خواننده هم به شدت افزایش پیدا می کند و بی صبرانه منتظر می شوند تا یک آلبوم فوق العاده دیگر را از خواننده محبوب خود دشت کنند.

گاهی خواننده ها در باد موفقیت قبلی می خوابند و یادشان می رود باید تلاششان را برای جمع کردن آلبومی موفق تر دو چندان کنند تا بتوانند یک بار دیگر دل مخاطبینشان را به دست بیاورند. اما بعضی از خواننده ها هم هستند که با هوش بالا با این موضوع برخورد می کنند و به خوبی می دانند که اگر در محاسبات خود دچار اشتباه شوند، نه تنها توفیقی در کارشان حاصل نمی شود که ممکن است با ریزش مخاطب هم روبرو شوند.

محسن چاوشی اما جزو دسته دوم است. او بلافاصله بعد از انتشار موفقیت آمیز «من خود آن سیزده ام» و بدون هیچ وقفه ای به سراغ آلبوم جدیدش رفت و خیلی سریع پروسه تولید آن را کلید زد. اگرچه تجربه آلبوم آخر، یک تجربه شیرین و فراموش نشدنی برای آقای خاص تلقی می شد اما او در باد این موفقیت نخوابید و به خوبی فهمید که توقعات مخاطبین موسیقی از او بالا رفته و برای پاسخگو بودن به این توقعات باید بیشتر کار کند، به همین دلیل به سراغ یک تیم کاملا حرفه ای رفت تا با استفاده از توانایی های خود و البته کمک آنها یک بار دیگر آلبومی قابل قبول را از خود منتشر کند.

او در این مسیر بعد از سال ها دوستی با بهروز صفاریان، بالاخره تصمیم گرفت با او همکاری کند ودر آلبوم جدید او، بهروز به عنوان مشاور هنری حضور خواهد داشت و به قول محسن همه چیز از فیلتر بهروز عبور خواهد کرد و نهایی خواهد شد. همین چند وقت پیش بود که آقای خاص در گفتگوی اختصاصی با تماشا برای اولین بار جزئیات آلبوم جدیدش را اعلام کردو گفت که قرار است برای نخستین بار با روزبه بمانی، مونا برزویی و حسین غیاثی به عنوان ترانه سرا همکاری داشته باشد و البته مثل همیشه از ترانه های حسین صفا هم در آلبومش بهره ببرد.

پاروی بی قایق

اما شاید دلتان می خواهد جزئیات بیشتری از آلبوم جدید آقای خاص بدانید. بیشتر از این شما را منتظر نمی گذاریم و به سراغ اصل مطلب می رویم. او در فاصله چند ماه مانده به انتشار آلبومش و درحالی که هنوز کارهای آلبوم نهایی نشده، نام آن را انتخاب کرده است. محسن در گفتگو با تماشا می گوید: «برای آلبوم جدید، نام «پاروی بی قایق» را انتخاب کرده ام. این نام یکی از تراک های آلبوم هم هست که ترانه آن متعلق به حسین صفاست.»

وی در ادامه به تماشا می گوید: «من همیشه تلاش می کنم که هیچ وقت خودم را تکرار نکنم و کار و حرفی نو را به دست مخاطبینم برسانم. حرف های ناگفته بسیاری دارم که با «پاروی بی قایق» خواهم گفت.»

وقتی از او در مورد ژانر این آلبوم و حرف های ناگفته اش می پرسیم، می گوید: «فعلا نمی توانم در این مورد صحبت خاصی داشته باشم. بگذار آلبوم منتشر شود تا با زبان موسیقی حرف های ناگفته ام را بشنوی...»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد

      ای خدا ، یعنی میشه؟

      عاشقتم .

    • مجید

      درود بر محسن

    • رضا

      مثه همیشه محسن چاوشی عزیز کار فوق العاده ای رو میده بیرون
      به شدت منتظریم

    • reza

      وقتی صدای چاوشی رو گوش میدم آرومم
      خیلی دلنشین و با معنا میخونه
      آهنگ شب عیدی آسمون و هیچ وقت برام تکراری نمیشه

    • علی

      صداش واقعا مثل زادگاهش خوزستان گرم و دلچسبه .. موفق باشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج