۵۷۹۶۰۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

دستگیری ۱۶۶۰ متجاوز مرزی در خراسان رضوی

فرمانده مرزبانی خراسان‌رضوی از دستگیری ‌یک‌هزار و ۶۶۰ متجاوز مرزی که قصد داشتند به صورت غیرمجاز وارد کشور شوند در مرزهای خراسان‌رضوی خبر داد.

خبرگزاری فارس: ماشاألله جان‌نثار عصر امروز در نشست خبری در خصوص آمار چهار ماهه این فرماندهی اظهار کرد: خراسان‌رضوی در هنگ مرزی تایباد ۳۰۰‌ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان و ۵۳۰ کیلومتر مرز مشترک با ترکمنستان دارد.

وی افزود: از ابتدای امسال مرزبانان موفق شده‌اند ۱۶۵۰ کیلوگرم مواد مخدری را که قاچاقچیان قصد داشتند با شگردهای مختلف وارد کشور کنند را کشف نمایند که درصد قابل توجهی از آن تریاک بوده است، این میزان کشفیات مواد‌مخدر به نسبت مدت زمان مشابه سال گذشته ۱۰۰‌ درصد افزایش داشته است.

فرمانده مرزبانی خراسان‌رضوی افزود: مرزبانان هوشیار خراسان‌رضوی از ابتدای امسال تا‌کنون موفق شده‌اند از ورود غیرقانونی ۱۶۶۰ متجاوز مرزی جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران این عمل جرم محسوب می‌شود و مجرمان با برخوردهای سختی مواجه خواهند شد.

جان‌نثار با اشاره به تعامل خوب دادگستری‌های شهرستان‌های تربت‌جام، تایباد و خواف با مرزبانی خراسان‌رضوی بیان کرد: امروز احکام مجرمان دستگیر شده در مرزها به صورت دقیق و سریع صادر می‌شود.

وی در خصوص قاچاق کالا خاطرنشان کرد: البسه بیشترین کالایی است که به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود و پس از آن لوازم بهداشتی و آرایشی است که مبدا ارسال بیشتر این کالاها کشور افغانستان است.

فرمانده مرزبانی خراسان‌رضوی از انجام ۱۶۰ ملاقات مرزی خبر داد و اضافه کرد: گاهی در تبادل میان‌ مرز‌نشینان ایرانی و دیگر کشورها مشکلاتی پیش می‌آید که برای پیشگیری از مشکلات مرزی این ملاقات‌ها انجام می‌شود.

وی مهمترین مشکل مرزبانی خراسان‌رضوی را تامین منابع مالی دانست و بیان کرد: اگر منابع تامین شود می‌توانیم تجهیزات‌مان را به روز کنیم و حراست و مراقبت بیشتری از مرزها داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج