۵۷۹۶۱۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

پیشنهاد ۱۳۸ میلیون دلاری «فراری» به «فتل»

قرارداد سباسیتن فتل در حالی در پایان فصل با فراری به پایان خواهد رسید که این تیم پیشنهاد تمدید قرارداد به راننده خود ارائه کرده است اما به نظر می رسد فتل در این خصوص تردید هایی دارد.

طرفداری: قرارداد سباسیتن فتل در حالی در پایان فصل با فراری به پایان خواهد رسید که این تیم پیشنهاد تمدید قرارداد به راننده خود ارائه کرده است اما به نظر می رسد فتل در این خصوص تردید هایی دارد.

به گزارش autoweek در حالی قرارداد سباسیتن فتل با فراری در پایان فصل به پایان خواهد رسید که این تیم قراردادی سه ساله و به ارزش 138 میلیون دلار به راننده آلمانی خود پیشنهاد داده است اما به نظر می رسد سباستین فتل در خصوص پذیرش این قرارداد دچار تردیدهایی شده است و بیشتر تمایل دارد تا قرارداد خود را فقط به مدت یک سال دیگر تمدید کند.

پیشنهاد 138 میلیون دلاری «فراری» به «فتل»

همچنین به نظر می رسد یکی از عواملی که می تواند به تمدید قرارداد فتل کمک کند، باقی ماندن دیگر راننده فراری در این تیم یعنی کیمی رایکونن باشد. قرارداد رایکونن نیز در پایان فصل به اتمام خواهد رسید. تمام این اتفاقات در حالی رخ داده است که سرجیو مارکیونه مدیر تیم فراری در حاشیه گرندپری مجارستان که با موفقیت تیم فراری همراه بود عنوان کرد طرفین به توافق نزدیک شده اند. شایعه دیگری که وجود دارد این است که فتل تمایل دارد تا با تمدید یک ساله قرارداد خود بتواند در صورت امکان در سال ۲۰۱۸ به تیم مرسدس ملحق شود.

فتل نیز در خصوص شرایط تمدید قرارداد خود گفته است:

بله من در حال حاضر قراردادی ندارم ولی فکر می کنم اکنون زمان فکر کردن به این موضوعات نیست و باید سعی کنیم که نتایج خوبی کسب کنیم. من عجله نمی کنم و همچنین فکر نمی کنم فراری نیز عجله داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج