۵۷۹۶۴۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

امیدواری معاون روحانی به وزرای پیشنهادی کابینه

معاون پارلمانی رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد با توجه به افزیاش تعامل و همکاری دولت و مجلس وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم رأی اعتماد بالایی از نمایندگان مجلس دریافت کنند.

خبرگزاری فارس: به نقل از روابط عمومی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور روز چهارشنبه در نشست مشترک معاونان و مدیران کل پارلمانی وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی که با حضور وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم تشکیل شد، بر ضرورت تعامل نزدیک دولت و مجلس در بحث رای اعتماد به هیات وزیران تاکید کرد.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه سطح تعامل دولت و مجلس با تلاش معاونان پارلمانی دولت و همچنین همدلی نمایندگان ارتقاء خوبی یافته که امیدوارم این روند مثبت در جریان رای اعتماد به وزرای پیشنهادی و همچنین در طول خدمت دولت دوازدهم ادامه یابد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: با همکاری معاون پارلمانی وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی، برنامه ریزی منسجم و منظمی در معاونت امور مجلس ریاست جمهوری انجام شده است تا وزرای پیشنهادی بتوانند مطابق زمان بندی در کمیسیون های تخصصی مجلس و فراکسیون های مختلف حضور یابند و ضمن تشریح برنامه های خود به دغدغه های نمایندگان توجه و برنامه ریزی نمایند.

امیری ابراز امیدواری کرد که با همدلی و همکاری معاونان پارلمانی وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی، همه وزرای پیشنهادی رئیس جمهور با رای بالا اعتماد نمایندگان مجلس را به دست آورند و دولت دوازدهم هرچه زودتر و با قدرت و توان مضاعف مستظهر به پشتیبانی مجلس کار خود را برای خدمت به مردم آغاز کند.

در این جلسه برخی از وزرای پیشنهادی ضمن قدردانی از برنامه ریزی انجام شده از سوی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری برای روزهای منتهی به رای اعتماد، مطالبی را بیان کردند.

تعدادی از معاونان و مدیران کل پارلمانی دولت نیز در این جلسه پیشنهاداتی را برای تعامل بهتر میان وزرای پیشنهادی و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی مطرح کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج