جاباما
۵۷۹۶۷۸
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

رتبه ایران در شاخص قیمت اینترنت خانگی در دنیا

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: ایران از نظر نرخ اینترنت تلفن همراه جزو ۱۰ کشور مقرون به صرفه جهان است اما در شاخص قیمت اینترنت خانگی و ثابت رتبه ای بهتر از نودم ندارد.

خبرگزاری ایرنا: مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: ایران از نظر نرخ اینترنت تلفن همراه جزو ۱۰ کشور مقرون به صرفه جهان است اما در شاخص قیمت اینترنت خانگی و ثابت رتبه ای بهتر از نودم ندارد.

«محمد جواد آذری جهرمی» امروز (چهارشنبه) در صفحه اینستاگرام خود نوشت: هنوز ۳۰ درصد خطوط مسی تلفن قادر به ارایه سرعتی بیش از ۲ مگابایت در ثانیه نیستند.

وی ادامه داد: به لحاظ شاخص کیفیت تجربه شده توسط کاربران هر چند پیشرفت های قابل توجهی داشتیم اما در عرصه ویدئو و بازی های رایانه ای. هنوز جای کار داریم.

آذری جهرمی افزود: ارتقای فناوری اینترنت خانگی از ای.دی.اس.ال به سایر فناوری های به روزتر، به صرفه سازی قیمت و نیز بهبود کیفیت جزو برنامه های اصلی دولت برای فراهم سازی شرایط توسعه کسب و کارهای نوپاست.

به گزارش ایرنا, وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات چندی پیش به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: مردم از حجم فروشی رضایت نداشتند. براین اساس کمیته ای تشکیل شده است تا روش مناسب تری اتخاذ کند.

«محمود واعظی» ادامه داد: کاربران باید بتوانند اینترنت داخلی را با سرعت مناسب و حجم مورد نیاز خریداری و در بازه زمانی مشخص استفاده کنند.

با این همه، چندی پیش به دلیل اعتراض برخی افراد در صفحه شخصی واعظی در شبکه های اجتماعی، وی دستور توقف طرح جدید و بررسی دوباره آن را صادر کرد.

واعظی امروز درباره روش جدید فروش اینترنت ثابت گفت: این روش به دلیل دریافت یکباره مبلغ، به نفع مردم بود اما با اعتراض برخی روبرو شد؛ بنابراین دستور بررسی دوباره آن را دادم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فکر کنم چون ملت از ابزار ییگانه استفاده میکنند در اینترنت
      دولتم اینجوری حالگیری میکنه که قیمت بالا بمونه
      که رتبه نودم دارم اینترنت کیلویی هم حساب نمیکنند قیافه ای

    • بدون نام

      آمار ها بدرد نمی خورد! حتی اگر جهانی باشد و بر طبق آمار ما تقسیم بندی کرده باشند. اینترنت کجا در ایران ارزان است؟ الان در خیلی از کشور ها اینترنت حکم برق را دارد و البته برق ارزان. به هر دلیل اینترنت با سرعت بالا که قطعاً گرانتر است و خود من از آن استفاده نمی کنم و مجبورم از حداکثر سرعت 512 استفاده کنم.

    • وحید

      بزارین یکم دیگه جیبا پر پول بشه بعد از رتبه نودم شاید اومدیم هشتادم

    • بدون نام

      تو راست میگی...ضرر نکنید یه موقع....

    • علی

      یه بحث رتبه از نظر تعرفه است یه بحث کیفیت و میزان دریافت خدمات درمقابل پولی که پرداخت میشه است !!
      همه میدونند بابت همین پولی که بابت نت میدیم خدمات بسیار بی کیفیتی دریافت میکنیم

    • بدون نام

      شما اومدین دلار رو مبنای محاسبه قرار دادین درحالیکه مبنا باس درآمد باشه.درآمد اونا کجا ما کجا. معلومه در ظاهر اینترنت ایران ارزان بنظر میاد ولی چون سطح درآمد در ایران قابل مقایسه با کشورهای دیگه نیست این قیاس غلطه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج