جاباما
۵۷۹۷۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دیزنی وارد رقابت مستقیم با نتفلیکس می شود

شرکت دیزنی که از غول های صنعت سرگرمی به شمار می رود قصد دارد در زمینه پخش آنلاین محتوا وارد رقابت مستقیم با نتفلیکس شود.

وب سایت تک شات: شرکت دیزنی که از غول های صنعت سرگرمی به شمار می رود قصد دارد در زمینه پخش آنلاین محتوا وارد رقابت مستقیم با نتفلیکس شود.
دیزنی در پایان روز کاری بازار سهام در روز گذشته اعلام کرد که از سال ۲۰۱۹، از ارائه فیلم های ساخت خود برای نمایش در نتفلیکس خودداری خواهد کرد. با تک شات همراه باشید.

به این ترتیب، دیگر نمی توان انتظار داشت که محصولات شرکت دیزنی مانند گذشته، پیش از هرجای دیگر در نتفلیکس پخش شوند. نتفلیکس از این پس قادر خواهد بود تا به عنوان یک پلتفرم مانند سایر پلتفرم ها، پس از عرضه عمومی فیلم های دیزنی آنها را پخش کند و دیگر از مزیت رقابتی برخوردار نخواهد بود.

دیزنی در همین راستا خبر از راه اندازی پلتفرم پخش آنلاین خود داده و گفته این سایت از این به بعد تنها محلی است که کاربران می توانند جدیدترین محصولات شرکت های دیزنی و پیکسار را مشاهده کنند. این در حالی است که تا پیش از این، نتفلیکس به طور انحصاری حق نمایش محصولات دیزنی را در اختیار داشت.

در این میان، به نظر می رسد که دیزنی در نظر دارد تا با این تصمیم تازه خود ،سود زیادی از پخش قسمت جدیدی از سه فیلم پرطرفدار خود به دست بیاورد. این فیلم ها عبارتند از قسمت چهارم داستان اسباب بازی، قسمت جدیدی از Frozen و نسخه ای تازه از شیر شاه. این در حالی است که نتفلکیس در حال حاضر فیم های جنگ ستارگان، یافتن دوری، زوتوپیا، لیلو و استیچ، و موآنا که از محصولات دیزنی هستند را نمایش می دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج