۵۷۹۷۵۲
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

پایان حکمرانی اپل در بازار آمریکا

براساس گزارش منتشر شده از سوی موسسه تحقیقاتی Kantar، سامسونگ در دوره‌ای سه‌ماهه (از ماه آپریل تا مه) توانسته به حکمرانی اپل در بازار ایالات متحده پایان بخشد.

وب سایت آی تی رسان - سیدرضا خادمی: براساس گزارش منتشر شده از سوی موسسه تحقیقاتی Kantar، سامسونگ در دوره‌ای سه‌ماهه (از ماه آپریل تا مه) توانسته به حکمرانی اپل در بازار ایالات متحده پایان بخشد.
پایان حکمرانی اپل در بازار آمریکا

این موسسه تاکید می‌کند که در این دوره، سامسونگ همواره بخاطر معرفی پرچمدارانش در فصل بهار، اغلب مواقع در جایگاه بالاتری نسبت به اپل قرار گرفته و بخش بیشتری از میزان فروش بازار ایالات متحده را به نام خودش ثبت می‌کند. همچنین طبق روال همیشگی، اپل نیز با رونمایی از محصولات جدیدش در فصل پاییز دوباره رتبه نخست این بازار را از آن خود خواهد کرد.

در مدت زمان یاد شده، سامسونگ میزان سهم خود را در این بازار به ۳۶.۲ درصد افزایش داده و بااین‌حال، اپل همچنان همان سهم ۳۴ درصدی خود را بدون تغییر حفظ کرده است. البته این دستاورد سامسونگ، در مقایسه با همین دوره زمانی در سال گذشته که این کمپانی گلکسی S۷ و S۷ Edge را روانه بازار کرد، اندکی کمتر بوده است.
پایان حکمرانی اپل در بازار آمریکا
طبق گفته‌های دومنیک سانبو (Dominic Sunnebo)، یکی از مدیران موسسه Kantar، گلکسی S8‌ در بازگرداندن سهم سامسونگ در این بازار نقش به سزایی داشته اما این اسمارت‌فون نتوانست به عنوان یک محصول کامل و با طراحی جدید، آن‌طور که انتظار می‌رفت وظایف خود را انجام دهد و نکته جالب اینجاست که گلکسی S8 در لیست سه گوشی پرفروش این بازار جایگاهی ندارد.

ولی اگر نگاهی به لیست 10 اسمارت‌فون پرفروش در بازار ایالات متحده نگاهی بیندازیم، خواهیم دید که سامسونگ و اپل نقش اصلی را در این بازار برعهده دارند چرا که گوشی‌های آی‌فون 7 و 7 پلاس، گلکسی S7 و گلکسی S8، توانسته‌اند چهار مقام مختلف از این لیست را به خودشان اختصاص دهند. البته باید گفت که رقیب هموطن سامسونگ نیز پس از عرضه گوشی پرچمدار ال‌جی G6 در این بازار حال و روز خوبی نداشته و به سهم اندک 1.3 درصدی خود در این رقابت بسنده کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایی هم تندروی و بهتره و هم سامسونگ و ال جی نسبت به اپل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج