جاباما
۵۷۹۷۷۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

اطلاعات جدیدی در خصوص نوکیا ۸ فاش شد

نوکیا ۸ پرچمدار این کمپانی خواهد بود. تا این لحظه HMD Global چند اسمارت فون با برند نوکیا را راهی بازار کرده است، اما هیچکدام از ویژگی های یک پرچمدار برخوردار نبوده اند و قرار است نوکیا ۸، و بر اساس شایعات نوکیا ۹، از این ویژگی ها برخوردار باشند و این برند را در حوزه پرچمداران نیز مطرح کند.

وب سایت تک شات: نوکیا ۸ پرچمدار این کمپانی خواهد بود. تا این لحظه HMD Global چند اسمارت فون با برند نوکیا را راهی بازار کرده است، اما هیچکدام از ویژگی های یک پرچمدار برخوردار نبوده اند و قرار است نوکیا ۸، و بر اساس شایعات نوکیا ۹، از این ویژگی ها برخوردار باشند و این برند را در حوزه پرچمداران نیز مطرح کند.
اطلاعات جدیدی در خصوص نوکیا 8 فاش شد

حالا به لطف تصاویری که در GSMArena منتشر شده، نوکیا ۸ و مشخصات آن در اختیار ما قرار دارند. البته راهی وجود ندارد که بتوان اثبات کرد مشخصات ذکر شده بر روی این نمایشگر قطعا به نوکیا ۸ اختصاص دارند، اما همانطور که گفتیم، اسمارت فون های پرچمدار بطور معمول از مشخصات یک پرچمدار برخوردارند و از آنجایی که پرچمداران امسال در این مشخصات کمابیش مشترک بوده اند، صحت این تصویر خیلی دور از ذهن نیست.

بر اساس تصویر منتشر شده، این محصول از اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام و ۴ گیگ رم و نمایشگر QHD برخوردار است. بر اساس تراکم پیکسلی ذکر شده، می توان نتیجه گرفت که نمایشگر این اسمارت فون ۵.۳ اینچی است. بر اساس شواهد نوکیا ۸ از سیستم عامل اندروید ۷.۱.۱ نوقا برخوردار است، که به اندروید O ارتقا خواهد یافت.

این تصویر کمی تار است، بنابراین نمی توان اطمینان داشت که در قسمت پایینی از اسکنر اثرانگشت استفاده شده یا خیر. HMD روز ۱۶ آگوست رسماً از این محصول رونمایی خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج