جاباما
۵۷۹۹۱۶
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

عضو فراکسیون امید: کابینه دوازدهم ضعیف است

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: تیم اقتصادی دولت نسبت به دولت یازدهم ضعیف‌تر است و کابینه پیشنهادی موفق نخواهد بود.

خبرگزاری فارس: محمد قمی نماینده مردم پاکدشت و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با ارزیابی خود درباره کابینه پیشنهادی دولت دوازدهم، اظهار داشت: همانگونه که آقای روحانی در شعارهای خود مطرح کرد به دنبال اعتدال است.

وی افزود: روحانی نه به دنبال اصلاح طلبی و نه به دنبال اصولگرایی است، بلکه تنها به دنبال اعتدال است و سعی می‌کند این خط را جای بیاندازد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: اکنون در انتخاب کابینه هم روحانی همین سیاست را اعمال کرد یعنی چند نفر از وزرای خود اصلاح طلب و چند نفر هم اصولگرا هستند؛ در واقع خط اعتدال را دنبال می‌کند که در جامعه جا بیفتد.

قمی همچنین یادآور شد: ولی به نظر من این کابینه‌ای که روحانی معرفی کرده به ویژه در قسمت اقتصادی، کابینه موفقی نیست و مهمتر از آن اینکه مشکلات مملکت و در رأس آن مسئله اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، در این زمینه باید تیم اقتصادی قوی منصوب شود و بدین‌ترتیب از مجلس رأی اعتماد بگیرد.

وی ادامه داد: تیم اقتصادی دولت نسبت به دولت یازدهم ضعیف‌تر است حال برخی افراد به عنوان مثال آقای نعمت‌زاده را برداشتند و آقای شریعتمداری را جایگزین وی کردند هرچند که آقای نعمت زاده انسان خوبی بود اما با توجه به اینکه شریعتمداری جایگزین وی شد امر مطلوبی است. آقای ربیعی وزیر کار نیز عملکرد مطلوبی داشته است.

وی با اشاره به ابقای رحمانی فضلی وزیر پیشنهادی کشور، خاطرنشان کرد: آقای رحمانی فضلی نیز با توجه به گزینش‌هایی که آقای روحانی دارد به نظر می‌رسد انتخاب آقای رحمانی فضلی بسیار خوب است چرا که ما می‌بینیم در هر صورت شاید مسائلی وجود داشته باشد اما با توجه به این انتخاب‌هایی که انجام شده است، گزینه وزیر کشور انتخاب خوبی است.

وی بر همین اساس اضافه کرد: در رابطه با وزیر آموزش و پرورش هم باید بگویم گزینه آقای روحانی گزینه بسیار ضعیفی است و فکر هم نمی‌کنم که در مجلس رأی بیاورد و بعید می‌دانم نمایندگان به او رأی اعتماد بدهند.

این نماینده اصلاح طلب مجلس دهم شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیگر وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم عنوان کرد: با توجه به شعارهایی که آقای روحانی داده طبیعتاً اصلاح طلبان را به صورت کامل در کابینه قرار دهد و یا اصولگرایان را به صورت کامل در کابینه منصوب کند.

قمی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: در مجموع براساس سیاست‌های تعادلی روحانی به نظر خودش، کابینه معتدل را سرکار آورده است اما به نظر من کابینه دولت دوازدهم ضعیف‌تر از اعضای کابینه یازدهم هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به نظر من آقای روحانی از عمد نفراتی رو انتخاب کرده که میدونه از مجلس رای اعتماد نمیگیرن تا گزینه های اصلیشو برای بار دوم به مجلس معرفی کنه که تحت فشار به مجلس رای اعتماد گزینه های اصلیشو بگیره

    • بدون نام

      دولت یازدهم هم ضعیف بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج