جاباما
۵۸۰۰۱۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دایی: به جوان‌هایم اعتماد کردم و نتیجه‌ گرفتم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: یک‌سری مشکلات داریم که باید در طول تمرینات آن را برطرف کنیم، مطمئن باشید خیلی بهتر از این می‌شویم.

خبرگزاری تسنیم: علی دایی، سرمربی سایپا پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش در خانه استقلال خوزستان اظهار داشت: باید در نیمه نخست بازی را تمام می‌کردیم. یک‌سری مشکلات داریم که باید در طول تمرینات آن را برطرف کنیم. مطمئن باشید خیلی بهتر از این می‌شویم. این کمترین حق ما بود که با کمترین اختلاف گل به برتری برسیم.

وی ادامه داد: موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم اما فقط توانستیم دو گل بزنیم. تیم استقلال خوزستان بیشتر زیر توپ می‌زد و ما هم به خوبی این روش را کنترل کردیم. به بچه‌های تیمم خسته نباشید می‌گویم. آنها در این هوای گرم خیلی خوب جنگیدند. به بازیکنان جوانم میدان دادم و اعتماد کردم و خدا را شکر جواب این اعتماد را هم گرفتم. تا به اینجای کار 40 تا 50 درصد کار تیمی‌مان را انجام داده‌ایم و با توجه به تغییراتی که داشته‌ایم نیاز به زمان داریم تا هماهنگ‌تر شویم.

سرمربی تیم سایپا تصریح کرد: تیم استقلال خوزستان را به خوبی آنالیز کرده و روی نقاط قوت و ضعف این تیم کار کرده بودیم. از بازیکنانم خواسته بودم در طول ۹۰ دقیقه به هیچ عنوان عقب نکشند و راه‌های نفوذ حریف را هم کاملاً بسته بودیم.

دایی درباره داوری این دیدار نیز خاطرنشان کرد: داور یک پنالتی را برای ما نگرفت. کادر فنی استقلال از لحاظ روحی و روانی روی داور مسابقه کار می‌کرد. ما به اندازه 20 درصد اعتراضات کادر فنی استقلال خوزستان به داور اعتراض نکردیم. بیشتر اعتراضات من هم به علت اعتراضات نیمکت استقلال بود.

سرمربی تیم سایپا در مورد داوری بازی گفت: صحنه‌ای که داور به ترابی کارت زرد نشان داد،‌ قبل از آن کولی‌بالی خطا کرده بود و داور پنالتی ما را نگرفت ولی من سعی کردم نیمکت تیمم را آرام کنم. روشنایی روی نیمکت استقلال کارهای می‌کرد که من تاکنون در عمرم فوتبالی‌ام ندیده‌ام که خدا را شکر امروز دیدم. با تمام این‌ها من در کل تلاش کردم نیمکتم را آرام کنم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر محرومیت احسان حاج‌صفی و مسعود شجاعی از همراهی تیم ملی به دلیل بازی مقابل نماینده رژیم صهیونیستی گفت: شما این سوال را نباید از من بپرسید جواب دادن من دردی را دوا نمی‌کند. باید این پرسش را از وزیر بپرسید.

سرمربی تیم سایپا در پاسخ به این پرسش که چرا در ابتدای مسابقه در مراسم ابتدایی حضور نداشته است، گفت: وقت نماز بود و من مشغول خواندن نماز بودم به همین دلیل نتوانستم در آن مراسم شرکت کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج