جاباما
۵۸۰۰۴۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۵/۲۰


فال روزانه 1396/05/20

فال روزانه جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 20 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فردی با توانایی های مدیریتی، با اعتماد به نفس، مصمم، با مسئولیت و خلاق هستید. درک خیلی بالایی از سبک و رنگ دارید و می توان این را در سبک لباس پوشیدنتان نیز مشاهده کرد. به همین دلیل هم می توانید در کارهایی که در ارتباط با این زمینه هستند موفق باشید. امسال نسبت به کار خود حس مسئولیتی بیش از همیشه دارید و می توانید روی کارفرمای خود تأثیر بسیار مثبتی بگذارید. تحسین و تأیید مقامات بالاتر را قطعا به دست خواهید آورد، با این حال منافع مالی که به دست خواهید آورد از نظر خودتان نسبت به کار بسیار زیادی که انجام می دهید خیلی کمتر است. بعضی ها در نیمه ی دوم سال سفر خارجی در پیش خواهند داشت. شریک عاطفیتان در تمام طول سال شما را مورد حمایت خود قرار خواهد داد و شما را غرق در عشق و محبت خود خواهد نمود. آنهایی که در تمام طول سال در انتظار درخواست ازدواج از جانب طرف مقابل خود بوده اند امسال بالاخره به این خواسته ی خود دست خواهند یافت. ماه های فروردین، تیر و مهر برای شما با اتفاقات مهمی همراه خواهند بود.

فال روزانه 1396/05/20

امروز صبر شما به سر رسیده است و خیلی زود عصبی شده و بدون فکر کردن از خودتان واکنش نشان می­ دهید. بروز این رفتار از جانب شما رفتاری چندان غیر عادی نیست و فکر می کنید که می توانید به خوبی در لحظه تصمیم بگیرید، اما باید مواظب باشید عالم خیال را با واقعیت اشتباه نگیرید. شما تصمیم گرفته اید که به خواسته های قلبی خود برسید، ولی به نظر می رسد همه آن چیزهایی که می خواهید زمانی بیش از آنچه انتظار دارید می برند و سخت به دست می آیند و این موضوع شما را تا حدودی ناراحت می کند. با این حال خوشبختانه در حال حاضر شما به سادگی تسلیم سختی ها و انرژی منفی نمی شوید.
فال روزانه 1396/05/20
امروز شما به شدت به حفظ فضای شخصی خود نیاز دارید و به همین دلیل هم حساسین زیادی نسبت به حد و مرزهایی که بین خودتان و دیگران تعیین کرده اید دارید. اگر کسی بخواهد از حدود خود فراتر برود احساس می کنید که مثل چسب به شما چسبیده و جایی برای نفس کشیدن برایتان باقی نگذاشته است. لزومی ندارد که رفتار تندی از خودتان نشان دهید، اما هر وقت که دیدید گرفتار شده اید ضمن حفظ آرامش و خونسردی خود یک کاری برای رهایی خودتان انجام دهید. شما به طور معمول با قدرت تمام راه خود را به سوی پیشرفت ساخته و در همان مسیر به سوی موفقیت پیش می روید، ولی امروز در جستجوی راه هایی هستید که پیش از این هرگز امتحان نکرده اید.

فال روزانه 1396/05/20
امروز مردم آنقدرها که خودتان انتظار دارید نسبت به خواسته ها و انتظارات شما حساس نیستند، مخصوصا اگر بخواهید طوری رفتار کنید که انگار این وظیفه ی آنهاست که طبق خواسته های شما رفتار کنند. امروز بیش از این که چه می گویید، این که آن را چطور بیان می کنید اهمیت خواهد داشت. رفتار شما روی واکنش هایی که دیگران نشان می دهند تأثیر مستقیم خواهد گذاشت. دیوار دفاعی شما ضعیف شده است و دیگران می توانند جنبه آرامتر و مهربان وجود شما را ببینند. به جای آن که با قلب مهربان خود مبارزه کنید اجازه بدهید کسانی که مورد اعتماد شما هستند از دیوار غیر قابل نفوذی که به دور خود کشیده اید عبور کنند.

فال روزانه 1396/05/20

شما می خواهید زندگی را برای آنهایی که دوست دارید راحت تر کنید، اما گاهی وظایف دیگری که به عهده دارید سر راهتان را گرفته و مانع شما می شوند. این موضوع باعث ناراحتی شماست و دلتان می خواهد احساسات خود را در این باره بیان کرده و راه حلی برای آن بیابید. شاید بعضی ها به شما بگویند که خانواده و عزیزانتان را در اولویت قرار دهید و برخی دیگر توصیه کنند که به کارتان اهمیت بیشتری بدهید. در نهایت این خود شما هستید که باید در این مورد تصمیم بگیرید. درست است که امروز روز تعطیل و بهترین وقت برای تفریح کردن است، ولی اجازه ندهید لذت های زودگذر شما را از کارهای مهم تری که برای انجام دادن دارید بازدارند.

فال روزانه 1396/05/20

شما با شور و هیجا بساری می خواهید برای آینده خود برنامه ریزی کنید، به ویژه امروز که ناگهان ایده ای به سرتان زده که به نظر خودتان خارق العاده است و می تواند زندگیتان را برای همیشه تغییر بدهد. این که شما دید مثبتی به آینده ی خود دارید خیلی خوب است. مثبت نگری مانند آهنربایی خوشبختی و شادی را به سوی شما جذب خواهد کرد. اگر نگاهتان مثبت باشد افراد و اتفاقات خوب را به سوی خود جذب خواهید کرد. اشتباهات گذشته تان امروز به سراغتان خواهند آمد و خواهید دید که کجای کار اشتباه کرده اید. در هر صورت به جای این که خودتان را سرزنش کنید از این اشتباهات درس بگیرید و سعی کنید در آینده آنها را تکرار نکنید.

فال روزانه 1396/05/20

امروز هر چقدر هم که اوضاع در رابطه عاطفیتان آشفته به نظر برسند، شما دوست دارید که همین امروز رابطه ی خود را یک مرحله ی دیگر پیش ببرید. با وجود این که از آن دسته آدم هایی هستید که اغلب ترجیح می دهند بر اساس عقل و منطق کار کنند، فعلا ترجیح می دهید که به ندای قلبتان گوش کنید و دلتان نمی خواهد که هیچ مانع و تأخیری سر راهتان قرار بگیرد. شما مشتاق هستید که با به اشتراک گذاشتن احساسات قوی قلبی خود با دیگران ارتباط برقرار کنید، ولی همزمان دوست دارید فضای امن خودتان را نیز حفظ کنید. دست از این همه محافظه کاری بردارید و اگر کسی را دوست دارید احساسات خود را به زبان بیاورید.

فال روزانه 1396/05/20
امروز شما به طرز غریبی هیچ علاقه ای نسبت به مسائل و یا نظرهای دیگران ندارید و همین می تواند باعث بهم ریختن تعادل موجود در روابطتان شود. نه این که به آنها اهمیت ندهیدف اما در حال حاضر زمان برایتان از اهمیت بسیاری برخوردار است و نمی خواهید آنها تمرکز شما روی کاری که می خواهید انجام دهید را از بین ببرند. شما برای خودتان برنامه ای در نظر گرفته اید و دارید تلاش می کنید آن را به اطرافیانتان هم تحمیل کنید،اما این کار اصلا به نفعتان نخواهد بود. در هر صورت حواستان به این نکته هم باشد که اگر در حال حاضر در مسیر خود با سختی هایی روبرو هستید به این معنا نیست که در نهایت به مقصد مورد نظرتان دست نخواهید یافت.

فال روزانه 1396/05/20
بروز احساساتتان به شما کمک خواهد کرد که به طور مثبتی نتیجه ی صحبت هایی که خواهید داشت را تحت تأثیر قرار خواهد داد، اما اگر بحث هایتان طبق خواسته هایتان پیش نرفتند هم از این جریان یک معضل پیچیده نسازید. شما آنقدر عقل و منطق دارید که درک کنید باید بعضی از انتظارات خود را رها کنید. امروز حرف زدن در مورد اهداف و نیت هایی که برای مرحله بعدی زندگیتان در نظر دارید از اهمیت بسیاری برخوردار است. این کار به شما کمک می کند با به زبان آوردن افکارتان به خامی احساساتی که پشت برخی تصمیماتتان وجود دارند پی ببرید. البته که باید رویاهایتان را دنبال کنید، ولی نباید عقل و منطق را کنار گذاشته و احساساتی برخورد کنید.

فال روزانه 1396/05/20
موانعی که این اواخر راهتان را مسدود کرده بودند امروز به نظر می رسد که دارند خودبخود از بین می روند. هیچ چیز خودبخود از بین نمی رود، پس شاید نگرش شجاعانه شما اوضاع را به نفعتان تغییر داده باشد و مثبت اندیشیتان به تلاش هایی که در حال حاضر دارید می کنید قدرت بیشتری بخشیده باشد. شما احساس می کنید که زندگیتان به مسیر عادی خود بازگشته است، اما باید مواظب باشید که دچار اعتماد به نفس کاذب نشوید، زیرا هر چقدر که داشتن اعتماد به نفس سازنده است، داشتن اعتماد به نفس کاذب مخرب خواهد بود. این گفته ی گاندی را هم فراموش نکنید که «آینده ی ما به آنچه امروز انجام می دهیم بستگی دارد».

فال روزانه 1396/05/20

شما با انگیزه ی بسیار بالایی می خواهید کارهایی را که در حال انجام دارید به پایان برسانید، اما با وجود نیت خوبی که دارید داشتن عملکردی مناسب و سازنده کار چندان راحتی نخواهد بود. شما انرژی فیزیکی زیادی در اختیار دارید، اما به نظر می رسد که در به کار گرفتن آن با مشکل مواجه باشید. با این حال خلاقیتتان همچون سلاحی مخفی به کمکتان خواهد آمد. درست است که امروز روز تعطیل و زمان استراحت است، با این حال اگر مسائل کاری ذهنتان را درگیر کرده اند بد نیست در خلوت و به صورت جدی به آنها فکر کنید. شاید خطرهایی شما را تهدید کنند، ولی در زمینه حرفه ای اتفاقات خوبی در انتظارتان هستند.

فال روزانه 1396/05/20

امروز به نظرتان دیگران کمی دارند بیش از اندازه دخالت و فضولی می کنند و سعی دارند شما را وادار به کارهایی بکنند که خودشان می خواهند، اما شما به این سادگی ها از میدان به در نخواهید شد. البته سعی کنید رفتاری بیش از حد تهاجمی نداشته باشید و در صورت امکان با نشان دادن اولویت هایتان و سرگرم کردن خودتان با آنها نشان دهید که قصد ندارید تسلیم شوید. امروز شما آنقدر انرژی مثبت دارید که باعث می شوید حتی اطرافیانتان نیز احساس کنند که در دل صحرا هم می شود گل های زیبا کاشت. این همه انرژی باعث می شود خوشحالی و احساس خوشبختی را به آنها هدیه کنید.

فال روزانه 1396/05/20

امروز کارهایتان با آنچه در قلبتان می گذرد هماهنگی ندارند، زیرا سعی دارید به جای توجه به احساستان از عقل و منطق خود پیروی کنید و به کارهایی که باید انجام دهید رسیدگی کنید. به جای یک پیاده روی عاشقانه با کسی که دوست دارید ترجیح می دهید به کارهای روزمره تان برسید و مثلا خانه را مرتب کنید. اینکه فعلا دوست ندارید در مورد احساستان صحبت کنید دلیل این نمی شود که خودتان هم به قلب و احساستان توجه نکنید. به خودتان اجازه بدهید که به جای محدود کردن افکارتان به وظایف روزمره، در عالم رویا فرو رفته و به چیزهای خوب فکر کنید. قدرت تخیل شما در حال حاضر بهترین داراییتان است، از استفاده از این قدرت خود نترسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج