۵۸۰۰۵۳
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

۴ کشته در پی سقوط پراید به زیر پل

رئیس پلیس راه استان کهکیلویه و بویراحمد از مرگ چهار نفر و زخمی شدن یک تن در پی سقوط پراید به زیر پل در محور "چرام به یاسوج" خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس راه استان کهکیلویه و بویراحمد از مرگ چهار نفر و زخمی شدن یک تن در پی سقوط پراید به زیر پل در محور "چرام به یاسوج" خبر داد.

سرهنگ اسفندیار تباشیر در گفت‌وگو گفت: در ساعت ۱۷ امروز و حوالی روستای بنستان جلیل در محور چرام به یاسوج، یک دستگاه خودروی پراید که به سمت سپیدار در حرکت بود از جاده خارج و به زیر پل سقوط کرد، به قرارگاه پلیس راه استان اعلام شد که بلافاصله، اکیپ پلیس راه سریعا به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در بررسی ماموران پلیس راه مشخص شد، یک دستگاه خودروی سواری پراید به زیر پل و در ارتفاع حدودا هشت متری سقوط کرده که متاسفانه منجر به کشته شدن چهار نفر و زخمی شدن یک نفر شد.

تباشیر بیان کرد: یک نفر از سرنشینان این خودرو که زخمی شده بود جهت مداوا به مراکز درمانی یاسوج منتقل شد.

رئیس پلیس راه کهکیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه محور یاسوج-چرام ایمنی لازم را ندارد، خاطرنشان کرد: این محور بخاطر دسترسی به شهرستان‌های گرمسیری استان به علت مسافت و خوش آب و هوایی با اقبال عمومی مواجه شده و حتی استان خوزستان هم از این محور استفاده می‌کند.

تباشیر تاکید کرد: این جاده چون فرعی است ایمنی لازم را ندارد، اما از لحاظ تردد بعداز یاسوج -بابامیدان و یاسوج -اصفهان بیشترین تردد را دارد.

وی تصریح کرد: عرض کم، نداشتن شانه، قرار گرفتن جاده در نقاطی که ارتفاع دارند، قوس‌های متعدد و وجود روستاهایی زیاد در مسیر جاده از مهمترین مشکلات این جاده است.

رئیس پلیس راه کهکیلویه و بویراحمد ادامه داد: در واقع از این جاده فرعی در حد جاده اصلی استفاده می‌شود، اما ایمنی لازم را ندارد.

تباشیر عنوان کرد: می‌طلبد که مسئولان استانی بخصوص راه و شهرسازی توجه ویژه و خاصی به این محور داشته باشند.

تباشیر با بیان اینکه علت وقوع این حادثه در دست بررسی است، به رانندگان اضافه کرد: از رانندگی با عجله و شتاب و سرعت غیر مجاز جدا پرهیز کنند و به تابلو ها و علائم رانندگی در جاده ها توجه کافی داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      بنازم فقط پراید که از بمب اتم آمریکا به به ژاپن بیشتر کشته داده تو ایران تا حالا خخخخخخ

    • سحر

      من امروز این صحنه دردناک رو دیدم! دیروز هم یکی از پزشکان دلسوز بویراحمد(دکتر رامین عزیزی)، در اثر تصادفی در جاده پاتاوه جان خود را از دست داد.. وقتی نماینده های ما مشتی سلفی بگیر هستن، چطور منتظر باشیم این جاده درست بشه!!! یا چطور انتظار داشته باشیم پراید از صحنه روزگار محو بشه!! ... ای مسئولینی که دست اندر کار این امور هستید!! به زودی بابت این همه جنایت و کشتاری که نتیجه ی بی فکری و بی خیالی شماست، در محضر الهی پاسخگو خواهید بود!!

    • بدون نام

      خدا از کسانی که کمبود نقدینگی شان را با جرایم سنگین رانندگی جبران می کنند و به این وضعیت رسیدگی نمی کنند نگذره. جاده های شده گودال قتلگاه. تو اکثر جاده ها نبود روشنایی، تابلو های کافی مسیر، و نبود ایمنی موج می زنه.

    • زهرا

      ایران رتبه اول سلاح کشتار جمعی داره .پرررررراااااایدکه داره سالها علیه مردم خودش استفاده میکنه واسه کاهش جمعیت ...و پرکردن جیب آقایون سلفی بگیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج