جاباما
۵۸۰۲۷۱
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:

انتخاب شهردار نالایق، خیانت به رأی مردم است

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: اگر شهردار با نگاهی آگاهانه و دلسوزانه انتخاب شود، مهم نیست که به کدام جناح وابسته است بلکه مهم کار کردن برای مردم و برداشتن مشکلات از پیش روی آن‌ها است.

خبرگزاری ایسنا: نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: اگر شهردار با نگاهی آگاهانه و دلسوزانه انتخاب شود، مهم نیست که به کدام جناح وابسته است بلکه مهم کار کردن برای مردم و برداشتن مشکلات از پیش روی آن‌ها است.
آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در جمع نمازگزاران بندرعباس با بیان اینکه اعضای شورای شهر باید در انتخاب شهردار نگاه‌ها را وسیع‌تر کرده و نباید تنگ‌نظری کنند، اظهار کرد: افراد نباید تنها به خودشان توجه کنند بلکه باید نگاه‌ها را از سر بینی‌هایشان فراتر برده و ببینند چه کسی به درد شهر می‌خورد.

وی با اشاره به اینکه اگر در استان هرمزگان گزینه‌ای مناسب و اصلح برای انتصاب شهردار داریم که حتماً هم داریم باید از میان گزینه‌های مختلف اصلح‌ترین فرد را انتخاب کرد، افزود: اما اگر در استان فرد اصلحی که بتواند راهگشای مشکلات شهری بوده و با حسن مدیریت موانع را برای توسعه بندرعباس از سر راه بردارد نبود و نشناختیم می‌توانیم از ظرفیت شهرهای بزرگ بهره ببریم.

امام‌ جمعه بندرعباس ادامه داد: مگر شهردار تهران تهرانی است؟ برای مثال احمدی‌نژاد که شهردار تهران بود، گرمساری و قالیباف نیز اهل نیشابور بود، همچنین شهردار سابق مشهد لر بود و در بسیاری از استان‌ها نیز استاندار لر داریم و نمونه‌های زیادی از خدمات افراد در استان‌های مختلف وجود دارد و نباید در این زمینه تنگ‌نظری کرد.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با تأکید بر اهمیت مطالعه نامه حضرت علی (ع) به اشعث بن قیس و بررسی دقیق نکاتی که حضرت علی (ع) در خصوص انتخاب افراد در این نامه فرموده است توسط شوراهای شهر و روستا در سراسر هرمزگان، تصریح کرد: حضرت علی (ع) در این نامه مسؤولیت را به‌مثابه امانتی در دستان مسئولان دانسته است.

وی با بیان اینکه مسؤولیت برای کام‌جویی افراد و هم خطی‌ها و هم‌فکرهایشان نیست، خاطرنشان کرد: اگر اعضای شورای شهر فرد مناسبی را برای شهرداری انتخاب نکنند، به مردمی که آن‌ها را در این منصب گمارده‌اند خیانت کرده‌اند؛ منافع شهر و خواسته‌های مردم باید در انتخاب شهردار لحاظ شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه اعضای شوراهای شهر باید خودشان کسی را به‌عنوان شهردار انتخاب کنند نه اینکه کسی برای آن‌ها انتخاب کند، عنوان کرد: بندرعباس به شهرداری توانمند نیاز دارد که با مدیریت خوب و انتخاب یاران همراه و مؤثر قدمی در جهت بهبود شرایط بردارد.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با بیان اینکه مردم به نمایندگان شورای شهر رأی داده‌اند که جامعه را توانمند کنند نه اینکه بدون در نظر گرفتن منافع و خواسته‌های مردم با سوءاستفاده از جایگاه خود هرروز فربه‌تر شوند، خاطرنشان کرد: اگر شهردار با نگاهی آگاهانه و دلسوزانه انتخاب شود، مهم نیست که به کدام جناح وابسته است بلکه مهم کار کردن برای مردم و برداشتن مشکلات از پیش روی آن‌هاست.

وی همچنین با اشاره به روز حمایت از صنایع کوچک و با بیان اینکه دولت باید با تسهیلات و آموزش به صاحبان کارگاه‌های تولیدی کوچک، زمینه اشتغال و درآمدزایی با سرمایه اندک را فراهم کند، افزود: در هرمزگان زمینه راه‌اندازی بسیاری از کسب‌وکارهای خرد در قالب کارگاه‌های کوچک فراهم است که برای توسعه بیشتر آن باید مسئولان مربوط بیشتر بکوشند.

امام‌جمعه بندرعباس ضمن گرامیداشت روز مقاومت اسلامی( ۲۳ مرداد) تصریح کرد: امروز فرهنگ مقاومت اسلامی با همبستگی مردم در مقابل استکبار و رژیم غاصب قدس در همه جای جهان به برکت جمهوری اسلامی ایران پررنگ است؛ جهان اسلام در مقابل زورمندان صحنه را خالی نمی‌کند و با اقدامی متقابل و متناسب پاسخ می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من ساکن بنرعباسم.و آقای نعیم آبادی رو یک درصد هم قبول ندارم.

    • علی فرهادی

      مثلا. انتخاب اقای نجفی بعنوان شهردار تهران
      اشتباه هست. زیرا با این سن بالای اقای نجفی
      وکارهای طاقت فرسای شهرداری تهران مشخصه
      که چه عواقب تاسف باری خواهدداشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس به نظرتون بهتره ی جوون مثل احمدی نژاد بیارن؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج