جاباما
۵۸۰۲۸۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

آرایشگاه های مردانه بدون مجوز پلمب می‌شود

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه با انتقاد از عدم تایید ۳ ساله نرخ نامه‌های جدید آرایشگاههای مردانه گفت: اگر سازمان حمایت ادعایی دارد قیمت گوشت و مرغ و برنج را متعادل کند تا دست گروههای مافیایی نباشد.

خبرگزاری تسنیم: مصطفی گواهی اظهار کرد: برای ساماندهی آرایشگاههای مردانه تهران پلمپ واحدهای بدون مجوز در جریان است و واحدها تشویق می‌شوند که مجوز بگیرند و قانونی کار کنند.

وی افزود: اتحادیه واحدهایی که به صورت قانونی کار می‌کنند خدماتی مانند تعیین نرخ، بیمه تکمیلی و کمک در امور دارایی به آنها ارائه می‌دهد و در آینده نیز امکان تحصیل متقاضیان را در دانشگاه علمی کاربردی فراهم می‌کند.

هر روز یک آرایشگاه مردانه در تهران مجوز می‌گیرد

رئیس اتحادیه آرایشگران و پیرایشگران مردانه با بیان اینکه واحدهایی که مجوز نگیرند برخورد قانونی با آنها صورت می‌گیرد گفت: با همکاری دستگاههای مرتبط ماهانه برای ۳۰ تا ۴۰ واحد و روزانه برای بیش از یک واحد پروانه صادر می‌شود و ۷۰۰ تا ۸۰۰ پرونده در دست اقدام داریم.

گواهی با اشاره به تعداد آرایشگاههای مردانه تهران گفت: ۲۵۰۰ مجوز آرایشگاه مردانه در استان تهران صادر شده است که این رقم در سال ۸۸ تنها ۸۲۰ جواز بوده است و تعداد آرایشگاههای غیرقانونی بسیار بیشتر از قانونی بود.

نرخ آرایشگاه های مردانه ۳ سال است تغییر نکرده است

وی در ادامه صحبت‌های خود با انتقاد از عدم تایید نرخنامه جدید آرایشگاههای مردانه بعد از گذشت ۳ سال گفت: نرخ آرایشگاههای مردانه از سال ۸۳ تغییری نکرده است و سازمان حمایت با نرخنامه‌های جدید ما موافقت نمی‌کند.

گواهی گفت: در حالیکه در کشور سالانه بر میزان تورم افزوده شده است اما مجوز تغییر قیمت به صنف ما داده نمی‌شود؛ مگر آرایشگاه‌داران مردانه جزو مردم نیستند و در ایران زندگی نمی‌کنند؟

رئیس اتحادیه آرایشگران و پیرایشگران مردانه اضافه کرد: در این شرایط به خاطر عدم موافقت با تغییرات و تعیین نرخ جدید توسط سازمان حمایت‌، سازمان تعزیرات نیز واحدهای صنفی ما را جریمه می‌کند.

وی افزود: سازمان حمایت گویی می‌خواهد مردم جریمه شوند تا آمارهای اشتباهی به دولت ارائه دهد.

گواهی اظهار داشت: آرایشگاه‌داران از فعالان بخش خصوصی به حساب می‌آیند و با این شرایط نمی‌توانند به درستی به کار خود ادامه دهند تا کی قرار است جریمه و تنبیه شوند.

وی درباره آخرین مصوبه آرایشگاه‌ها گفت: در سال ۹۳ نرخ اصلاح درجه یک در آرایشگاههای مردانه ۱۹ هزار تومان تعیین شده بود . اتاق اصناف با نرخ پیشنهادی ۲۱ هزار تومانی ما موافقت کرده اما سایر دستگاهها آن را تایید نمی‌کنند.

سازمان حمایت اگر ادعا دارد قیمت گوشت و مرغ و برنج را متعادل کند

رئیس اتحادیه آرایشگران و پیرایشگران مردانه گفت: آرایشگاه‌داران مردانه کالای اصلی تولید نمی‌کنند که شامل قیمت‌گذاری دولت شوند بلکه کار آنها فنی و هنری است.

وی گفت: در شرایطی که نظم ما را به هم زده‌اند آرایشگران مردانه نیز هر کدام مبلغی که خود بخواهند از مشتری دریافت می‌کنند.

وی گفت: اگر سازمان حمایت ادعا دارد، قیمت گوشت، مرغ و برنج را در بازار متعادل کند تا دست گروههای مافیایی نباشد.

وی در پایان گفت: در شان سازمان حمایت نیست که برای کار ما نظر دهد یا سازمان تعزیرات برای ما تعیین تکلیف کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج