۵۸۰۳۲۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کونته: لازم نیست ونگر برای ما دلسوزی کند

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی در مورد دیدار آغازین فصل برابر برنلی صحبت کرد.

ورزش سه: آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی در مورد دیدار آغازین فصل برابر برنلی صحبت کرد.
فصل قبل کونته موفق شد با ارائه تاکتیک های منحصر به فرد خود چلسی را قهرمان لیگ برتر کند اما قطعا امسال شرایط برای او دشوارتر خواهد بود.
شرایط بازیکنان: "پدرو قادر به بازی کردن نیست زیرا بعد از آسیب دیدگی از ناحیه زانو برابر آرسنال هنوز بهبود نیافته است.
ویکتور موسس نیز در دیدار برابر آرسنال اخراج شد و به علت عدم امکان استفاده از او ممکن است رودیگر شانس حضور از ابتدا را در ترکیب داشته باشد."
کونته: لازم نیست ونگر برای ما دلسوزی کند

شرایط اورتون و پیشرفت آنها در فصل جدید: "اورتون تیمی باکیفیت و با ترکیبی قدرتمند است. آنها سرمربی باکیفیتی مانند رونالد کومان را روی نیمکت داشته و از نظر من برای فتح عنوان و کسب سهمیه لیگ قهرمانان تلاش خواهند کرد. من به این شرایط علاقمندم زیرا بسیاری از تیم ها هدفی مشابه دارند و این موضوع سطح لیگ برتر را بالاتر خواهد برد."
شرایط چلسی در فصل جدید: "صادقانه بسیار خوشحالم زیرا تمرینات خوبی را با بازیکنان چلسی پشت سر گذاشته ایم و تعهد آنها فوق العاده و حتی بهتر از فصل گذشته است. من بسیار خوشحالم زیرا ما به سختی تلاش کرده ایم و هدف ما بهبود ترکیب بوده است.
نمی دانم که آیا شرایط این فصل از سال قبل دشوارتر است یا خیر اما به هر حال ما مدافع عنوان قهرمانی بوده و باید با نگرشی صحیح در هر دیدار حاضر شویم. تیم های رقیب با ۱۲۰ درصد قوا برابر ما بازی خواهند کرد و ما نیز باید با رویکرد و قدرت مناسب برابر آنها ظاهر شویم."
کونته: لازم نیست ونگر برای ما دلسوزی کند

توصیه ونگر به بازگشت بازیکنان قرضی چلسی: "دوست ندارم هیچ کسی برای ما دلسوزی کند و به همدردی شخص دیگری نیاز ندارم. اگر بازیکنی را به تیمی قرضی دادیم به این دلیل است که آنها هنوز آماده حضور در چلسی نیستند وگرنه تمام هدف من پیشرفت باشگاه است."
امکان حضور موراتا از ابتدا در ترکیب: "طی ۱۰ روز اخیر موراتا از لحاظ فیزیکی پیشرفت کرده و از نظر من این طبیعی است که بازیکنان در آغاز فعالیت زیر نظر من، به کمی زمان برای تطابق با سبک بازی چلسی نیاز دارند.
موراتا در حال درک خواسته های من از خودش است اما قطعا این موضوع مستلزم گذر زمان است. از نظر من پست مهاجم اهمیت فراوانی داشته و بسیار مهم است تا او از خواسته های من باخبر باشد و شاید برای تطبیق یافتن، حضور در این پست دشوارتر از دیگر مناطق زمین باشد."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج