۵۸۰۳۵۹
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

فیفا: از فدراسیون ایران اطلاعات خواسته ایم

روزنامه فرانکفورتر آلگماینه چاپ آلمان در یادداشتی از فیفا خواسته ایران را از حضور در جام جهانی روسیه محروم کند.

ورزش سه: روزنامه فرانکفورتر آلگماینه چاپ آلمان در یادداشتی از فیفا خواسته ایران را از حضور در جام جهانی روسیه محروم کند.

در پی اظهارات محمدرضا داورزنی معاونت وزارت ورزش مبنی بر محرومیت مسعود شجاعی و احسان حاج صفی به دلیل بازی مقابل تیم فوتبال مکابی رژیم اشغالگر قدس در مرحله مقدماتی لیگ اروپا، این روزنامه مشهور آلمانی از فیفا درباره محرومیت ایران استعلام گرفته است.

به نوشته این روزنامه آلمانی پاسخ سخنگوی فیفا به ایمیل این روزنامه درباره حرف های داورزنی چنین بوده است: «ما در حال حاضر اوضاع را زیرنظر داریم و از فدراسیون فوتبال ایران درخواست اطلاعات کرده ایم. در این لحظه قادر به ارائه توضیح بیشتری در این خصوص نیستیم .»

اظهارات محمدرضا داورزنی مبنی بر محرومیت احسان حاج صفی و مسعود شجاعی بازتاب زیادی در رسانه های جهان داشته و از مارکا تا اکیپ و از نیویورک تایمز تا گاردین این حرف ها را منتشر کرده اند و این بیم وجود دارد که به دلیل اینکه داورزنی از نظر سازمانی عضو سازمان وزارت ورزش هست و فیفا به دخالت نهادهای بالادستی در فوتبال حساس است، این مساله باعث مشکلاتی برای فوتبال ایران بشود.

پیش از داورزنی فدراسیون فوتبال رأسا اقدام این دو بازیکن در حضور در مسابقه یاد شده را محکوم کرده و اعلام کرده بود بعد از صحبت با این دو بازیکن تصمیم مقتضی را درباره آنها اعمال خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • m

      من نمیدونم این داورزنی و وزارت ورزش چی از جون فوتبال میخوان؟نظر مردم و این همه کارشناس که واسشون ارزش نداره .اقای روحانی این بود وزیر وزشت که نابود کنه فوتبال و مهصوصا معاونینش که هیچی نه از ورزش میدونند و نه از مدیرت و فقط چون پارتی دارن و اسمی بهشون پست دادن .این فقط نمونه ای از شاهکارهاشونه ادامه بدن کل ورزش و نابود میکنند

    • زیبافر

      از جام جهانی بالاخره. محروم شدیم

    • سخنگویان

      اقلا درست اطلاعات بدین تا تعلیق نسیم. بوش. میاد. دارن یک کارهایی برای تعلیق ایران میکنن. این دوتا اگه بازی نمی کردن محروم میشدن ولی حالا کل فوتبال ایران داره محروم از جام جهانی میشه

    • بدون نام

      بخاطر یک مشت دلار کثیف انسانها چقدر حقیر میشوند

    • محسن

      سلام
      از جناب داور زني متشكريم كه اين سخنان را گفته است ، همان بهتر كه اين فوتباليستهاي بي غيرت محروم بشن ، سانترشون كني و وزنشون كني و كلهم اجمعين همه شون رو با هم بشمري ، به اندازه يك درصد جمعيت ورزش كاران كشور نميشند اما پول نود و نه درصد از بودجه مملكت رو هدر مي دن و زرت و پرت شون هم باقيه و هر روز يه حاشيه توي اين كشور درست مي كنند ، اخه مفت خورها ، اگر فوتبال سياسي نبود كه الان نبايد به اين فدراسيونهاي صهيونيستي اسراييل پرست پاسخ گو مي بوديد.

      پاسخ ها

      • m

        تو که اصلا معنی غیرت و نمیدونی بهتره چیزی نگی بی غیرت اونهایی هستند که هموطن خودشون و واسه کشورهای دیگه میفروشن .شدن کاسه داغتر از اش دنیا

      • حمیدرضا

        خوبه که یه بار به کارامون فکر کنیم یعنی کل دنیا اشتباه میگن ما درست میگیم، آقا ما داریم سیاسیش میکنیم چرا قبول نمیکنید، مگه دست ماست که جلو دنیا بایستیم بگیم فلانی رو به رسمیت نمیشناسیم، یعنی دنیا هیچی فقط ما،خوبه که برا انسانها و نظرشون احترام قائل شیم نه فقط حرفای شاید اشتباه خودمون

      • بدون نام

        الان تو از فوتبال و تعهد چیزی میفهمی؟والا نمیفهمی

    • ایمان

      خوب کاری میکنن. نتیجه سیاسی کردن فوتبال یا هر ورزشی همینه. تا الان هر چی بچه ها کنار کشیدن. اونا برد کردن. زشته. اینکه روبروی رغیب ورزشیت سربلند بیرون بیای درسته!

    • بدون نام

      درود برحاج صفی وشجاعی

    • ماهان

      این هم از افتخارات جناب داورزنی...چه زود خودشون گم می کنن....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج