۵۸۰۴۴۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تخليه ۲۵۰ گردشگر از دره شمخال در پی بروز سيلاب

فرماندار قوچان گفت: در پی سیلاب امروز ۲۵۰ گردشگر توسط نیروهای امدادی از منطقه گردشگری شمخال خارج شدند.

خبرگزاری ایسنا: علیرضا قامتى در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع سیلاب در مناطقی از شهرستان قوچان، اظهار کرد: پیرو ابلاغیه سازمان هواشناسی و اداره کل مدیریت بحران استان در مورخه ۱۹ مردادماه، مجموعه مدیریت بحران شهرستان ضمن اطلاع‌رسانی به تمامی دستگاه‌های اجرایی آمادگی لازم را داشت.

وی ادامه داد: در سطح شهرستان قوچان همچون روستاهای منطقه سد تبارک‌آباد در بخش مرکزی و روستاهای منطقه اینچه‌ها، شارک، دربادام و روستای بردر، قره‌چقه و منطقه گردشگری شارک در بخش باجگیران، نوار مرزی شهرستان قوچان و درگز و همچنین نوار مرزی بخش باجگیران با کشور ترکمنستان و در ضلع غربی روستاهای حد فاصل بین قوچان - فاروج به عمق حدود ۲۰ کیلومتر شاهد بارندگی‌های پراکنده و سیلاب بودیم.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان قوچان با بیان اینکه "تنها نقطه نگران‌کننده منطقه گردشگری شمخال بوده است"، تصریح کرد: با وجود اینکه اطلاع‌رسانی لازم از قبل انجام شده بود، اما شاهد حضور گردشگران در منطقه بودیم.

وی افزود: بعد از آغاز بارندگی و جاری شدن سیل با حضور به موقع بخشدار و گروه‌های امدادی توانستیم ۲۵۰ نفر از گردشگرانی که در منطقه حضور پیدا کردند را با تراکتور خارج کنیم و خوشبختانه حدود ساعت ۱۷ تقریبا تمام گردشگران از منطقه خارج شدند اما نیروهای امدادی به دلیل تعیین ایمنی احتمالی تعدادی از گردشگران به دلیل جلوگیری از مشکلات احتمالی در منطقه حضور دارند.

قامتی با بیان اینکه خوشبختانه سیل در تمامی نقاط فروکش کرده و هیچ گونه حادثه‌ای نداشتیم گفت: به‌جز بروز سیلاب خسارتی نداریم و بخشی که بروز سیلاب را داشتیم خسارات در بخش کشاورزی و باغات را به همراه داشت که این خسارات در دست بررسی است و میزان آن متعاقبا اعلام می‌شود .

وی با تاکید بر اینکه "هیچ مصدوم و تلفات جانی در این منطقه نداشته‌ایم"، اظهار کرد: محورهای حوزه شهرستان دچار مشکل نشده و تردد در تمامی محورهای ارتباطی برقرار است
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج