جاباما
۵۸۰۵۱۲
۵۰۶۷
۵۰۶۷
پ

معرفی اسپیکر ۴۰ هزار دلاری «بنگ‌ اند آلفسن»

بنگ اند آلفسن اسپیکر جدیدی را معرفی کرده است و اگر کیفیت صدا و طراحی جذاب برای شما از همه‌چیز مهم‌تر است ـ‌و البته توانایی مالی خوبی هم برای خرج کردن پای یک جفت اسپیکر داریدـ پس BeoLab ۵۰ همان چیزی‌ست که دنبالش هستید.

مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانی: بنگ اند آلفسن اسپیکر جدیدی را معرفی کرده است و اگر کیفیت صدا و طراحی جذاب برای شما از همه‌چیز مهم‌تر است ـ‌و البته توانایی مالی خوبی هم برای خرج کردن پای یک جفت اسپیکر داریدـ پس BeoLab ۵۰ همان چیزی‌ست که دنبالش هستید.
معرفی اسپیکر 40 هزار دلاری «بنگ‌ اند آلفسن»

BeoLab ۵۰ هم مثل محصولات دیگر از سری BeoLab، به زیبایی هر چه تمام‌تر طراحی شده است؛ به این معنی که می‌توان آن را به جای مخفی‌کردن در گوشه‌ی اتاق، در بهترین قسمت اتاق قرار داد. BeoLab ۵۰ با بدنه‌ای که در آن از آلومینیوم ماشین‌کاری‌شده و چوب درخت بلوط استفاده شده، مطمئناً زیباست و دقیقاً همان چیزی‌ست که از بنگ اند اولافسن انتظار دارید. یکی از ویژگی‌های جذاب این اسپیکر تیوترهای سه‌چهارم اینچی‌ست که در قسمت بالای دستگاه به‌طور مخفی تعبیه شده‌اند و وقتی اسپیکرها را روشن می‌کنید از جای خود بیرون می‌آیند؛ شرکت نام آن‌ها را گذاشته است: «لنزهای آکوستیک».

وقتی نوبت به کیفیت صدا می‌رسد، BeoLab ۵۰ اصلاً سرافکنده نیست. بنگ اند آلفسن BeoLab ۵۰ را مجهز به سه اسپیکر ۴ اینچی و سه ساب‌ووفر ۱۰ اینچی کرده و در کنار این‌ها هفت آمپلی‌فایر داخلی نیز قرار داده است ـ‌در نتیجه تمام اسپیکر تنها یک سیم برق خواهد داشت. کارشناس سایت The Verge صدای BeoLab ۵۰ را این‌طور توصیف می‌کند: «کیفیت صدا واقعا محشر است». البته با توجه به به قیمت چهل هزار دلاری این اسپیکرها، به غیر از این هم انتظاری نداشتیم.
معرفی اسپیکر 40 هزار دلاری «بنگ‌ اند آلفسن»

با وجود چنین قیمت گزافی، BeoLab ۵۰ هنوز هم گران‌ترین اسپیکر بنگ اند آلفسن نیست. این افتخار همچنان در اختیار BeoLab ۹۰ قرار دارد که قیمت یک جفت آن ۸۴،۹۰۰ دلار ناقابل است. با این‌که BeoLab ۵۰ قیمتش نصف این مقدار است (یا با احتساب تنها یک اسپیکر ۲۰،۰۰۰ دلاری، یک چهارم آن است که البته در این‌صورت هم باید خیلی جرأت داشته باشید که اسپیکرهای استریو را از هم جدا کنید)، باید گفت به احتمال زیاد با قدرت خرید اکثریت مردم فرسنگ‌ها فاصله دارد.

ولی برای آن دسته از مشتری‌هایی که چندان به زرق و برق BeoLab ۹۰ احتیاج ندارند و فقط دنبال صدای منحصر به فردی با طراحی چشم‌نواز هستند، BeoLab ۵۰ گزینه ی مناسبی به نظر می رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج