۵۸۰۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پیشنهاد تابستانی ما

اسموتی عاشقتم!

اسموتی‌ها نوشیدنی‌های تازه و خوش‌طعمی هستند که یک لیوان از آنها حاوی مقادیر فراوانی مواد مغذی است. با این دستورالعمل ها میوه های خوشمزه این فصل را تبدیل به خوشمزه‌ترین و خنک‌ترین نوشیدنی عصرانه کنید.

اسموتی عاشقتم!

اسموتی عاشقتم!

میوه های خوشمزه این فصل را تبدیل به خوشمزه‌ترین و خنک‌ترین نوشیدنی عصرانه کنید.این ۵ نوشیدنی بسیار کم کالری است و کالری هر کدام از آنها کمتر از ۵۰۰ است. نوشیدن این اسموتی ها، راهی به سوی لاغری و تناسب اندام است.


مخلوط کنید

مطالعات نشان می‌دهد افرادی که اسموتی خود را به مدت 5 دقیقه در مخلوط‌کن قرار می‌دهند، 12 درصد کمتر از افراد دیگری که اسموتی خود را مدت کمتری در مخلوط‌کن، مخلوط می‌کنند غذا می‌خورند.


  • اسموتی گیلاس
سه‌چهارم فنجان گیلاس فریزری شده را با یک عدد کیوی پوست کنده که به چهار قسمت شده است و یک‌چهارم فنجان آب‌پرتقال، یک‌دوم فنجان آب نارگیل و سه قالب یخ را در مخلوط‌کن بریزید و خوب مخلوط کنید.

این اسموتی حاوی ۱۵۹ کالری، ۳۸ گرم کربوهیدرات، ۱۲۹ میلی‌گرم سدیم، ۵ گرم فیبر، ۳ گرم پروتئین است و میزان نمک و چربی آن کمتر از یک گرم است.

فوت اسموتی: برای اینکه ۱۵ تا ۲۵ گرم پروتئین به این اسموتی اضافه کنید، می‌توانید ۲ قاشق غذاخوری پودر پروتئین وانیل به مخلوط خود بیفزاید.


اسموتی عاشقتم!

  • اسموتی بادام
یک عدد موز کوچک را برش دهید و سه‌چهارم کلم بخارپز شده را به همراه سه‌چهارم فنجان شیر بادام و سه چهارم قاشق غذاخوری کره بادام و یک‌هشتم قاشق چای‌خوری دارچین و زنجفیل را در مخلوط کن بریزید و بگذارید خوب مخلوط شوند.

این اسموتی حاوی ۲۳۳ کالری، ۸ گرم چربی، ۳۷ گرم کربو هیدارت، ۶ گرم فیبر، ۶ گرم پروتئین و ۱۳۴ میلی‌گرم سدیم است. میزان نمک آن کمتر از یک گرم است.

فوت اسموتی: برای اینکه میزان آنتی اکسیدان های این نوشیدنی بیشتر شود، می‌توانید یک دوم فنجان قهوه خنک به آن اضافه کنید.


  • اسموتی سیب و هلو
یک‌چهارم فنجان آب سیب و یک عدد هلو را که پوست آن کنده شده و به مربع‌های کوچک تقسیم شده به همراه یک‌چهارم یک عدد خیار متوسط را که پوست آن گرفته شده و به مربع‌های کوچک تقسیم شده و دانه‌های آن از آن جدا شده است، با یک سوم فنجان آب و سه‌چهارم قاشق چایخوری آبلیموی تازه و سه‌چهارم قاشق چایخوری نکتار هلو یا سیب و 6 قالب یخ در مخلوط‌کن بریزید و خوب آنها را مخلوط کنید.

این اسموتی حاوی 107 کالری، 27 گرم کربوهیدارت، 3 میلی‌گرم سدیم، 3 گرم فیبر و 2 گرم پروتئین است. میزان نمک و چربی آن کمتر از یک گرم است.

فوت اسموتی: برای اینکه این اسموتی طعم دلپذیرتری داشته باشد، می‌توانید 31 گرم عرق نیشکر به آن اضافه کنید.


  • اسموتی استوایی
سه‌چهارم فنجان آناناس خردشده را به همراه یک دوم فنجان انبه خرد شده و سه‌چهارم فنجان شیرسویای وانیل و سه قاشق غذاخوری پنیرکم‌چربی را در مخلوط‌کن بریزید و خوب مخلوط کنید. به عنوان چاشنی می‌توانید یک‌چهارم قاشق چایخوری پودر نارگیل را به اسموتی خود اضافه کنید.

این اسموتی حاوی ۲۲۱ کالری، ۲ گرم چربی، ۳۸ گرم کربوهیدارت، ۲۴۴ میلی‌گرم سدیم، ۴ گرم فیبر و ۱۱ گرم پروتئین است. نمک آن تنها یک گرم است.

فوت اسموتی: برای اینکه اسموتی شما۲ گرم اضافه‌تر فیبر داشته باشد، یک قاشق غذاخوری بذر کتان به آن اضافه کنید.


  • اسموتی آواکادو
یک چهارم یک عدد آواکادو را پوست بکنید و هسته آن را جدا کرده و به مربع‌های کوچک تقسیم کنید. دو قاشق غذاخوری سیب‌زمینی خرد شده و یک عدد موز خنک را که به قطعات کوچک تقسیم شده به همراه سه‌چهارم فنجان کم‌چربی و یک دوم قاشق چای‌خوری عسل در مخلوط‌کن بریزید و خوب مخلوط کنید.

این اسموتی حاوی 291 کالری، 8 گرم چربی، 50 گرم کربوهیدارت، 135 میلی‌گرم سدیم، 7 گرم فیبر و 9 گرم پروتئین است. میزان نمک آن یک گرم است.

فوت اسموتی: برای اینکه میزان انرژی و کربوهیدارت این اسموتی کمی بیشتر شود، می‌توانید یک‌چهارم فنجان جای پخته یا خام را به آن اضافه کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج