۵۸۰۷۲۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کرانچار: تجربه دارم و تحت فشار نیستم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در شرایط مشابه دو امتیاز از پرسپولیس، ۳ سال پیش جلوتر هستیم.

خبرگزاری میزان: تساوی شب گذشته سپاهان مقابل پارس جنوبی جم آن هم در دقایق پایانی بهانه خوبی بود تا سراغ زلاتکو کرانچار برویم.

سرمربی کروات سپاهان از دلایل توقف شب گذشته تیمش تا وضعیت حال حاضر زردپوشان اصفهانی صحبت کرد. در زیر می‌توانید متنی کامل گفت‌وگوی خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان با کرانچار را بخوانید:

* ابتدا در مورد تساوی شب گذشته صحبت کنید؟ ظاهراً قرار نیست سپاهان رنگ پیروزی ببیند.

مهم این بود که من از عملکرد بازیکنانم راضی بودم، چون توانستیم در بازی مسلط باشیم فقط بدشانسی باعث شد پیروز نشویم. ما نشان دادیم با یک بازیکن کمتر و البته مصدومیت رسول نویدکیا می‌خواستیم پیروزی را کسب کنیم، اما نشد. بعد از شکست چهار بر صفر مقابل پدیده به‌خوبی توانستیم به شرایط برگردیم. این شکست نه‌تن‌ها ما را رو به عقب نبرد بلکه باعث شد رو به جلو حرکت کنیم.

* چقدر به بدشانسی اعتقاد دارید؟

شما وقتی فوتبال بازی می‌کنید باید روی بدشانسی و خوش‌َشانسی حساب باز کنید که ماهم این کار را انجام می‌دهیم در همین بازی شب گذشته در صحنه پنالتی اصلاً خطاییی رخ نداد، اما دروازه‌بان ما کارت قرمز هم گرفت. از طرفی دیگر رسول نویدکیا مصدوم شد تا کارمان سخت‌تر شود. مسلماً‌برای تیم‌های بزرگ بدشانسی هم اتفاق می‌افتد و ما هم این‌طور هستیم آن هم در شرایطی که فعلاً در فاز مطابقت است.

* فاصله شما با صدر جدول زیاد شده این مسئله باعث نگرانی نیست؟

خیر! قبلاً من گفتم که تیم ما در حال شکل‌گیری است، مسلماً هدف اول ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است و در مرحله بعدی هم اگر امکانش باشد با تیم‌هایی پرسپولیس، استقلال و ذوب‌آهن برای قهرمانی مبارزه می‌کنیم.

* چرا اسمی از پارس جنوبی جم نبردید؟

این تیم تازه به لیگ برتر آمده و فعلاً هیجان لیگ برتری شدن را دارد باید دید درادامه مسابقات چطور خواهد بود و چه تلاشی انجام می‌دهد؟

* چند سال پیش که برانکو به پرسپولیس آمد این تیم ۵-۶ دیدار را نتوانست پیروز شود، اما مسئولان این باشگاه به او فرصت دادند تا الان شاهد این پرسپولیس قدرتمند باشیم. فکر می‌کنید باید این فرصت هم به شما داده شود؟

ما تیم را بستیم اما نیاز به زمان داریم. من وارد افکار باشگاه پرسپولیس نمی‌شوم اما می‌دانم که تازه خودمان در آغاز کاریم و در شرایط مشابه دو امتیاز از پرسپولیس، ۳ سال پیش جلوتر هستیم. مهم این است که در مسیر خوبی قرار داریم و باید این راه را ادامه بدهیم.

* فکر می‌کنید حرفه‌ای‌گری مسئولان باشگاه سپاهان در حمایت از سرمربی خود چقدر به شما برای ادامه کارتان اطمینان می‌دهد؟

اگر بخواهیم واقع‌بینانه ببینیم متوجه می‌شوید که تیم خوبی داریم خود من هم تجربه لازم را دارم و اصلاً تحت فشار نیستم. تنها چیزی که الان ما را تحت فشار قرار می‌دهد این است که در گل‌زنی باید بهتر باشیم.

* حضور مروان حسین چقدر می‌تواند به خط حمله سپاهان کمک کند؟

مروان حسین بازیکنی است که می‌تواند در بحث گل‌زنی تیم ما را تقویت کند، او در شرایطی به ما ملحق می‌شود که در فرم رقابت و مسابقه بوده و فکر می‌کنم بتواند از بازی با ذوب آهن به کمک ما بیاید.

* به‌عنوان سؤال پایانی در مورد بازی حساس پیش رو با ذوب آهن چه صحبتی دارید؟

همه ما می‌دانیم که دربی‌ها همیشه حساس و جذاب است و مسلماً بازی با ذوب آهن هم از این قاعده مستثنی نیست. می‌دانیم ذوب آهن تیمی قدرتمند است، اما ما هم می‌خواهیم برنده دربی باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج