جاباما
۵۸۰۷۹
۵۱۶۹
۵۱۶۹
پ

چگونه اتاق کوچک را بزرگ نشان دهیم؟

خیلی راحت می توان مغز و چشم را گول زد و فضاهای کوچک را بزرگ تر از آنچه هستند نشان داد. در این فضاها باید از سانت به سانت فضا نهایت استفاده را برد. این فضاها هم ترفندهای دکوراسیونی خاص خود را دارند تا علاوه بر زیبایی، بزرگ تر نیز دیده شوند.

چگونه اتاق کوچک را بزرگ نشان دهیم؟





برترین ها: خیلی راحت می توان مغز و چشم را گول زد و فضاهای کوچک را بزرگ تر از آنچه هستند نشان داد. در این فضاها باید از سانت به سانت فضا نهایت استفاده را برد. این فضاها هم ترفندهای دکوراسیونی خاص خود را دارند تا علاوه بر زیبایی، بزرگ تر نیز دیده شوند.

یکی از اشکالات خانه های بسیار کوچک این است که فقط یک اتاق برای نشیمن، غذاخوری و استراحت وجود دارد و باید همه چیز در همین اتاق جا داد. به طور مثال، در همان هال، باید تلویزیون و مبلمان را نیز بچینید. برای اینکه تلویزیون خیلی به چشم نیاید و نظرها را به خود جلب نکند، یک یا چند اثر هنری زیبا روی دیوار نصب کنید.

چگونه اتاق کوچک را بزرگ نشان دهیم؟


همچنین می توانید تلویزیون را داخل کمدی دردار نیز قرار دهید تا در اتاق نشیمن حضورش احساس نشود. مثلا یکی از دیوارها را به عنوان مکانی برای تعبیه شومینه و نصب تلویزیون در نظر بگیرید.

چگونه اتاق کوچک را بزرگ نشان دهیم؟


اتاقی که در این عکس می بینید علاوه بر تلویزیون، میز کار را نیز در خود جای داده است. با اینکه فضا کوچک است، اما با تناسب میان میز و مبلمان اتاق، این فضا زیبا دیده می شود. صندلی این میز طراحی خوبی دارد و خیلی راحت می توان از آن استفاده غیر کاری کرد و لازم نیست حتما پشت میز نشسته باشید. در ضمن باید توجه داشته باشید که استفاده از باکس های مربعی یا مستطیلی به عنوان میز جلوی مبل نیز ایده بسیار خوبی است زیرا می توان از فضای داخل آنها نیز برای انبار وسایل استفاده مفید کرد.

چگونه اتاق کوچک را بزرگ نشان دهیم؟


اگر برای قرار دادن میز کار در خانه جا ندارید نگران نباشید. با کمک یک میز ساده و قرار دادن یکی از مبل ها در پشت آن به عنوان صندلی، می توانید فضایی ساده برای کار خود در خانه ایجاد کنید.

چگونه اتاق کوچک را بزرگ نشان دهیم؟


وقتی فضای خانه کوچک و اتاق های آن کم هستند باید از فضای موجود نهایت استفاده را ببرید. به طور مثال، اگر اهل مطالعه و تحقیق هستید و می خواهید اتاق مطالعه داشته باشید، ناراحت نباشید، همان اتاق نشیمن را به کتابخانه تبدیل کنید.

چگونه اتاق کوچک را بزرگ نشان دهیم؟


هنگامی که جلوی دید چشم خیلی گرفته نمی شود، فضای اتاق نیز بزرگ تر دیده می شود. به همین دلیل، بهتر است به جای کاناپه از مبل های بدون پشتی برای اتاق های کوچک استفاده کنید. حتی این موضوع در مورد میز پیش دستی نیز قابلاجرا است. میز را شیشه ای و شفاف انتخاب کنید تا زیر آن دیده شود.

چگونه اتاق کوچک را بزرگ نشان دهیم؟


به جای استفاده از جداکننده یا دیوار برای تفکیک اتاق ها، از یک فرش یا قالی ساده استفاده کنید. به طور مثال، زیر مبل را فرش پهن کنید و قسمت ناهار خوری را بدون فرش و قالی بگذارید تا تفاوت آنها مشخص شود.

چگونه اتاق کوچک را بزرگ نشان دهیم؟


با استفاده از مبلمان داخلی می توانید در استفاده از فضا صرفه جویی کنید. این نوع مبلمان راحت و تقریبا زیبا هستند و جای بسیار کمتری نیز اشغال می کنند. در ضمن، فضای ذخیره نیز در خود دارند که بسیار کاربردی و مفید است.

چگونه اتاق کوچک را بزرگ نشان دهیم؟


اگر اتاق اضافه برای مهمان ندارید می توانید از تخت های تاشو استفاده کنید. تخت هایی که داخل دیوار یا کمد تا می شوند. این نوع تخت ها برای مهمان بسیار عالی هستند زیرا همیشه که مهمانی ندارید که شب بخواهد بماند و لازم هم نیست کلی هزینه کنید تا اتاقی جدا برای آنها در نظر بگیرید.

چگونه اتاق کوچک را بزرگ نشان دهیم؟


در اتاق های کوچک نمی توان از مبلمان بزرگ استفاده کرد. بنابراین، ترکیبی از کاناپه و صندلی را برای دکور این فضا در نظر بگیرید. با این کار در هزینه های خود نیز صرفه جویی کرده اید.

چگونه اتاق کوچک را بزرگ نشان دهیم؟


آینه در بزرگتر دیده شدن اتاق تاثیر بسیاری دارد زیرا نور و تصاویر را منعکس می کند و باعث فریب خوردن مغز و چشم می شود. می توانید از چندین آینه شیک و زیبا در گوشه و کنار اتاق نشیمن یا پذیرایی استفاده کنید.

چگونه اتاق کوچک را بزرگ نشان دهیم؟


این حرف که همیشه بیان می شود فضاهای کوچک را باید با رنگ های روشن نقاشی کرد فراموش کنید. اتفاقا رنگ تیره باعث می شود تا مرز و محدودیت های اندازه اتاق دیده نشوند. در ضمن، اتاق های تاریک و تیره راحتی بیشتر نیز دارند. مسلما راحت بودن در فضا بیشتر از بزرگ دیده شدن آن ارزش دارد.

چگونه اتاق کوچک را بزرگ نشان دهیم؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج