۵۸۰۹۷۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

هشدار نسبت به جاری شدن سیلاب در مازندران

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: به دلیل وقوع بارش های رگباری به صورت نقطه ای و محلی احتمال جاری شدن روان آب و سیلاب روزهای آتی در استان وجود دارد.

خبرگزای مهر: علی اصغر احمدی در گفتگو با خبرنگار اظهار داشت: طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی استان از امروزتا دوشنبه در ساعات بعدازظهر و شب شاهد ناپایداری هایی به شکل افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد در دامنه ها و ارتفاعات استان خواهیم بود.

وی افزود: به دلیل وقوع بارش های رگباری به صورت نقطه ای و محلی احتمال جاری شدن روان آب و سیلاب روزهای آتی در استان وجود دارد.

وی به هم استانی ها و مسافران توصیه کرد درهنگام تردد درمحورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان به خصوص درهنگام شب و بارندگی، ضمن رعایت نکات ایمنی وکسب اطلاعات از مسیر ، طی طریق کنند و با توجه به پیش بینی بارش های رگباری و وقوع رعد و برق در دامنه ها و ارتفاعات استان از برپایی چادر، کوه پیمایی، طبیعت گردی، اقامت و تردد در فضاهای باز جداً خودداری شود.

احمدی گفت: همچنین با توجه به امکان بالا آمدن آب و طغیان رودخانه ها از توقف و اقامت در بستر و حریم رودخانه ها و مسیل ها جداً خودداری و دامداران و ساکنین بومی در هنگام وقوع رعد و برق و بارش های رگباری نکات احتیاطی و ایمنی را رعایت و دامهای خود در مناطق امن نگهداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران توصیه کرد: از قایقرانی، شنا و کلیه فعالیت های دریایی در هنگام مواج و طوفانی بودن دریا جداً خودداری شود و به کلیه دستگاههای اجرایی مرتبط و نیروهای امدادی و خدماتی توصیه می شود ضمن آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات امدادی، آمادگی لازم برای هرگونه عملیات امداد و نجات و خدمات رسانی همچون گذشته ،داشته باشند.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج