۵۸۱۱۹۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اولین پوستر مستند تحسین‌شده‌ «اسپِتاکولو»

«ماروِنکِل» در سال ۲۰۱۰ بود که جوایز مهمی را به دست آورد و دنیای مستند را تکان داد؛ فیلمی که به چند فهرست از بهترین آثار سال راه یافت و نشریه‌ی «انترتینمنت ویکلی» آن را در زمره‌ی «۵۰ فیلم برتری که هرگز ندیده‌اید» قرار داد.

وب سایت هنر و تجربه: «ماروِنکِل» در سال ۲۰۱۰ بود که جوایز مهمی را به دست آورد و دنیای مستند را تکان داد؛ فیلمی که به چند فهرست از بهترین آثار سال راه یافت و نشریه‌ی «انترتینمنت ویکلی» آن را در زمره‌ی «۵۰ فیلم برتری که هرگز ندیده‌اید» قرار داد.

«مارونکل» درباره زندگی و آثار هنرمند و عکاسی به نام مارک هوگان‌کمپ است که رابرت زِمِکیس هم قصد دارد یک فیلم بلند داستانی با بازی استیو کارل بر اساس آن بسازد. به هر حال، کارگردان این فیلم جف مالم‌بِرگ و تهیه‌کننده‌اش کریس شِلِن با اثر جدیدشان برگشته‌اند که «اسپتاکولو» نام دارد.
اولین پوستر مستند تحسین‌شده‌ «اسپِتاکولو»

این فیلم اوایل امسال نخستین نمایش جهانی‌اش را در جشنواره «SXSW» تجربه کرد. البته این بار مالم‌برگ و شلن به طور مشترک کارگردانی را تجربه کرده‌اند تا شلن اولین تجربه‌اش در مقام کارگردان را پشت سر گذاشته باشد. «اسپتاکولو» با هدف نمایش یک درام واقعی دیگر با حال‌وهوای مالیخولیایی مشابه، با نگاهی تازه سراغ موضوع‌ها و مضامینی مانند سنت‌های فرهنگی، غرور و تراژدی رفته است.

مستند درباره روستاییان یک شهر کوچک در منطقه‌ی توسکانی است که برای مقابله با مسائل‌شان راه قابل توجهی را یافته‌اند: آن‌ها زندگی‌شان را به نمایش بدل می‌کنند و هر تابستان در میدان شهرشان صحنه‌ای راه می‌اندازند و همه با سن‌وسال‌های مختلف‌شان نقشی را بازی می‌کنند، نقش‌های خودشان را.

«اسپتاکولو» از ششم سپتامبر (۱۵ شهریور) به صورت محدود روانه‌ نمایش عمومی خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج