۵۸۱۲۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

میزان طلاق عاطفی دو برابر طلاق رسمی است!

رئیس مرکز بهداشت استان گلستان گفت: در سال گذشته در استان دو هزار و ۸۰۰ طلاق رخ داده است واین درحالیکه میزان طلاق عاطفی دو برابر طلاق رسمی است.

خبرگزاری مهر: رئیس مرکز بهداشت استان گلستان گفت: در سال گذشته در استان دو هزار و ۸۰۰ طلاق رخ داده است واین درحالیکه میزان طلاق عاطفی دو برابر طلاق رسمی است.

محمد نعیمی پیش ازظهر یکشنبه در همایش روز جهانی جمعیت در تالار فخردالدین اسعد گرگانی اظهار داشت: سال گذشته ۱۰ درصد طلاق در استان ثبت شده که آماری تکان دهنده بوده و بدتر از آن طلاق عاطفی است وفرزندانی که در چنین خانواده هایی متولد می شوند و کاراکتر صالح بودن این بچه ها در خطر است.

وی افزود: دربرخی نقاط کشور از هر چهار ازدواج، یک طلاق رخ می دهد ونقش رسانه ها ووالدین در پیشگیری از این امر بسیار پررنگ است .

وی بابیان اینکه اکثر طلاق ها در دوسال اول ازدواج رخ می دهد گفت: همه طلاق ها دلایل اقتصادی ندارند واتفاقا در خانواده های برخوردار معظل طلاق بیشتر رخ می دهد واین نیز موضوع پیچیده ای شده است.

نعیمی با اشاره به این موضوع که جوانان ما طی دهه گذشته خیلی چیزها را از فرهنگ غرب به صورت ناصحیح اقتباس کردند گفت: بانوان نصف جمعیت کشور هستند و باید در تولید، علم، آموزش و تربیت نقش داشته باشند اما همه این موارد ذیل موضوع مادری شان است و اصولا آنچه زن را شایسته تکریم می کند نقش مادری است.

رئیس مرکز بهداشت استان گفت: در آموزه های دینی ما سلامت مادر مساله بسیار مهمی است وانتظار می رود زنان تحصیلکرده وشاغل ما دو یا سه فرزند داشته باشند.

وی بابیان اینکه اگر به همین منوال رشد جمعیت پیش برویم جمعیت مولد ما کاهش پیدا می کند تصریح کرد: جمعیت مولد نیز در زمانی که باید مفید باشد تحت تاثیر مشکلات دوران سالمندی قرار می گرید ومتناسب با سالمند شده باید موالید نیز افزایش پیدا کند.

نعیمی افزود: ما هنوز در مرحله سالمند شدن نیستیم وهم اکنون جمعیت سالمند کشور پنج درصد است اما درسال دورهزار و۲۰ تا ۴۰ مرحله ای است که جمعیت سالمندی زیر پنج درصد می رسد و در سال ۲۰۵۰ نیز این جمعیت به ۲۰ درصد می رسد واز نظر سلامت هزینه های زیادی بر جامعه تحمیل می کند.

وی بیان داشت: فاصله منطقی بین فرزندان، تشویق ازدواج وفاصله کم فرزند آوری وازدواج ازعوامل رشد جمعیت است که باید مورد توجه قرار گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج