جاباما
۵۸۱۲۲۴
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

بزرگداشت سالگرد هیپ هاپ به سبک گوگل

به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد موسیقی هیپ هاپ، لوگو جدید گوگل در صفحه اصلی وب‌سایت این شرکت، به کاربران اجازه می‌دهد تا نقش یک DJ حرفه‌ای را ایفا کنند.

وب سایت گجت نیوز - محمد قاسمی: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد موسیقی هیپ هاپ، لوگو جدید گوگل در صفحه اصلی وب‌سایت این شرکت، به کاربران اجازه می‌دهد تا نقش یک DJ حرفه‌ای را ایفا کنند.
بزرگداشت سالگرد هیپ هاپ به سبک گوگل

گوگل دودل نام انحصاری تغییر موقتی لوگوی گوگل در صفحه اصلی است که همراه با مناسبت‌های مختلف تغییر می‌کند. هرچند، برای مشاهده این دودل جدید ممکن است نیاز به تغییر آی پی داشته باشید.

بزرگداشت سالگرد هیپ هاپ به سبک گوگل

طراحان با استفاده از مجموعه‌ای از نمونه‌ها و بیت‌های کلاسیک این سبک همچون Apache در کنار Get Ready و More Bounce to the Ounce و همین‌طور بسیاری از نمونه‌های خاطره‌انگیز دیگر، تلاش کرده‌اند تا کار کردن با دو صفحه گردون تعاملی در دودل جدید خود را لذت‌بخش کنند. به علاوه، اطلاعات مربوط به آهنگ‌ها و نمونه‌ای که برای آنها استفاده می‌شود نیز در دسترس کاربران خواهد بود.

اگرچه این لوگو به صورت روزانه تغییر کرده و مهندسان نیز همیشه ایده‌های فوق‌العاده‌ای دارند، ولی دودل امروز گوگل با زمان‌های دیگر متفاوت بوده و مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان به این سبک قرار گرفته است.

بزرگداشت سالگرد هیپ هاپ به سبک گوگل

زمان زیادی تا تغییر این لوگو باقی نمانده است؛ پس همین حالا دست به کار شوید و شانس خود را برای تبدیل شدن به یک DJ حرفه‌ای امتحان کنید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج