۵۸۱۴۲۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

کرمان، در ردیف ۱۲ استان پرخطر کشور

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با بیان این‌که استان کرمان در ردیف ۱۲ استان پرخطر کشور قرار دارد، گفت: جدای از اعتبارات، برنامه‌ریزان تصمیم سازان استانی باید بر اساس اعتبارات موجود، برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند.

خبرگزاری ایسنا: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با بیان این‌که استان کرمان در ردیف ۱۲ استان پرخطر کشور قرار دارد، گفت: جدای از اعتبارات، برنامه‌ریزان تصمیم سازان استانی باید بر اساس اعتبارات موجود، برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند.
"حسین چناریان" در جلسه کمیته فرهنگی - پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با تشریح تفاهم نامه‌های مبادله شده در حوزه پیشگیری و فرهنگی سال 96 گفت: 3 درصد از اعتبار 21 میلیارد تومانی پیش بینی شده در کشور، سهم استان کرمان است که متاسفانه با وجود آسیب خیز بودن استان ، اعتبار اختصاص یافته پاسخگو نیست.

وی با بیان این‌که استان کرمان در ردیف ۱۲ استان پرخطر کشور قرار دارد، افزود: هم‌چنین در زمینه میزان دسترسی به مواد مخدر، استان کرمان در ردیف چهار استان کشور است که با این شرایط و اهمیت موضوع علاوه بر اختصاص اعتبارات لازم، کار سیاستمداران و تصمیم گیران در حوزه‌های اجتماعی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

"عباس صادق‌زاده" مدیر کل بهزیستی کرمان نیز در این جلسه با تشریح اهمیت حوزه مسائل اجتماعی و پیشگیری در جامعه، گفت : ما در این حوزه‌ها با مدیریت کارآمد می‌توانیم شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه باشیم.

وی با اشاره به شرایط استان کرمان و نرخ رو به رشد اعتیاد اظهار کرد: این شرایط باعث بوجود آمدن خشونت‌های متعدد در خانواده‌ها شده که با مدیریت منسجم و اراده قوی بر اساس اصول قانونی برنامه ششم و آموزش‌های تخصصی می‌توان آسیب‌های به وجود آمده را کنترل کرد.

صادق‌زاده با بیان این‌که آمار طلاق در سطح کشور رو به افزایش است، افزود: دامنه طلاق به خانواده‌های دارای تحصیلات عالیه نیز رسیده است که سازمان‌های متولی مسائل اجتماعی با برنامه‌ای جامع و از طریق هدفمند هزینه کردن اعتبارات باید پیشگیری از وقوع طلاق و حفظ کیان خانواده را مدیریت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج