۵۸۱۵۵۲
۵۰۷۷
۵۰۷۷
پ

طنز؛ تابستان خود را چگونه بگذرانیم؟

طرف صحبت امروز من پول دارها نیستند. آن ها از من و شما بهتر می دانند چطور باید اوقات فراغتشان را بگذرانند. مخاطب امروز من آن نود و شش درصد باقیمانده است.

ماهنامه خط خطی - شهاب نبوی: طرف صحبت امروز من پول دارها نیستند. آن ها از من و شما بهتر می دانند چطور باید اوقات فراغتشان را بگذرانند. مخاطب امروز من آن نود و شش درصد باقیمانده است. ما کلی فکر کردیم تا برای گذراندن باقی تعطیلات تابستانی، پیشنهاداتی را به شما ارائه دهیم.

یک. نشستن پای برنامه های جذاب صدا و سیما. اصولا سیاست صدا و سیما بر روی نشاط اجتماعی قرار گرفته است. اصلا همه برنامه سازان آن «خنداننده برتر» هستند. خود من یک روز در حالی که داشتم مرغ بریان، از این دوازده هزار تومانی ها می خوردم، هم زمان تلویزیون هم نگاه می کردم. ناگهان، دیدم مرغ بریانم، در حالی که سینه اش در دهان من بود، بلند شده است و دارد توی اتاق می دود و غش غش می خندد. نگو تلویزیون داشته اخبار بیست و سی را پخش می کرده است.

دو. صفحات مجازی. یکی دیگر از پرکاربردترین سرگرمی های این فصل ولو شدن کنار پریز برق و غرق شدن در صفحات مجازی است. این مورد بسیار پرطرفدار است. شما اولش فقط می خواهی صفحه ات را چک کنی، اما این چک کردن از اوایل تیرماه شروع می شود و معمولا سی و یک شهریور به پایان می رسد. لایک کردن صفحات ببرها و پلنگ های مجازی و همچنین عضویت در تیم ملی فحش گذاری از دیگر سرگرمی های جذاب این دسته است.

سه. قلیان. مورد شایع دیگر در این فصل کشیدن قلیان است. اصلا تابستان است و دو سیب آلبالویش. اصولا زیر اجاق گاز در این مدت نباید خاموش شود. باید زغال شما همیشه سرخ و گل انداخته باشد. توصیه می شود همیشه قلیان را به همراه داشته باشید. هر آن ممکن است فرصت کشیدنش مهیا شود.

چهار. دیدار با شوهرعمه و شنیدن تحلیل های عمیق سیاسی اش. خیلی از تئوریسین ها و تحلیل گران بزرگ امروز، در تابستان و از روی بیکاری، به این سمت کشیده شدند. همان هایی که اگر همین متن را بخوانند، از درونش لااقل سی، چهل نماد انحرافی پیدا می کنند!

پنج. وسیله نقلیه عمومی گردی: این یکی تجربه بسیار کم خرج و شخصی خودم است. صبح ها سوار بی آرتی یا مترو می شوم. تا شب، همه ش خطوط را عوض می کنم و وقتم را می گذرانم. فقط در این مورد، برای اینکه بیشتر به شما خوش بگذرد. سعی کنید اول خط سوار شوید تا هم جای خنک گیر بیاورید، هم زیر دست و پا له نشوید.

شش. پیاده روی. اگر حس و حال راه رفتن دارید، غروب های تابستان وقت خوبی برای پیاده روی است، فقط حواستان باشد به خاطر گرم بودن هوا، لباس هایتان آب نرفته باشد؛ آن وقت مجبور می شوید، در انتها، مسیر پیاده روی تان را به سمت خیابان وزرا کج کنید.

هفت. مطالعه. این پیشنهاد مفت نمی ارزد. الکی و فقط برای اینکه آخرش را فرهنگی تمام کنم، مطرح کردم. زبانم لال، خدایی نکرده اگر وقت کردید، دو خطی هم کتاب مطالعه بفرمایید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج