۵۸۱۶۴۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تلاش افراد برای بیرون انداختن ترامپ از کاخ سفید

میدر سابق ارتباطات کاخ سفید که در دوران کوتاه مسئولیتش هم با نفوذی‌ها در دفتر رئیس‌جمهور آمریکا مشکل داشت مدعی است که برخی افراد درون کاخ سفید در پی بیرون انداختن ترامپ از این مجموعه هستند.

خبرگزاری فارس: «آنتونی اسکاراموچی» مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید که تنها ۱۰ روز در این سمت بود، کارکنان کاخ سفید را به توطئه علیه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور این کشور متهم کرد.

اسکاراموچی در مدت کوتاه حضور خود در کاخ سفید، نزدیکان ترامپ و حتی رئیس‌دفتر وقت وی را به درز اطلاعات متهم کرده بود؛ درز اسناد اقدامات سوال‌برانگیز ترامپ در رسانه‌ها که بنظر می‌رسد از سوی بازماندگان دوران اوباما انجام می‌شود، به یکی از مشکلات اساسی دولت وی تبدیل شده است.

اسکاراموچی امروز در یک برنامه زنده در شبکه خبری ای‌بی‌سی نیوز در ادامه انتقاد از وضعیت درون کاخ سفید، گفت که برخی افراد درون این مجموعه عریض و طویل، در صدد خلع ترامپ از قدرت هستند.

وی گفت: «آنچه در واشنگتن در جریان است از این قرار است که رئیس‌جمهور، نماینده نظام سیاسی نیست به همین خاطر، برخی به هر علتی که دارند، تصمیم به بیرون کردن ترامپ از کاخ سفید گرفته‌اند.»

این مدیر سابق کاخ سفید در ادامه افزود: «فکر می‌کنم عناصری در واشنگتن و البته درون کاخ سفید هستند که لزوماً در پی تضمین منافع و پیشبرد برنامه رئیس‌جمهور نیستند.»

مجری برنامه از اسکاراموچی پرسید که منظورش کیست؟

وی در پاسخ گفت که پیش از این «نام‌هایی را برده‌ام.» اسکاراموچی چند روز پیش از استعفاء، «رینس پریباس» میدر سابق کارکنان کاخ سفید را به درز اطلاعات و «استیو بنن» استراتژیست ارشد کاخ سفید را به ساختن برند شخصی با سوء استفاده از جایگاه ریاست‌جمهوری متهم کرده بود.

آنتونی اسکاراموچی پس از برکناری ناگهانی پریباس و جایگزینی ژنرال «جان کلی»، گفت که برای باز ماندن دست کلی در چینش نیروهایش، از کاخ سفید می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج