۵۸۱۷۳
۱۰ نظر
۵۰۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
پ

سلحشور: سینمای اسلامی در ایران نداریم

فرج الله سلحشور یکشنبه شب در حاشیه برگزاری مراسم رونمایی از انیمیشن « پیلم راشل کوری » در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وضعیت سینما و به طور کلی اوضاع فرهنگی ما در دوره احمدی نزاد از قبل بدتر شد همانگونه که قبل از آن نیز اوضاع به گونه ای پیش رفت که باید گفت هر سال دریغ از پارسال و حسرت گذشته را خورد.

خبرگزاری مهر: فرج الله سلحشور یکشنبه شب در حاشیه برگزاری مراسم رونمایی از انیمیشن « پیلم راشل کوری » در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وضعیت سینما و به طور کلی اوضاع فرهنگی ما در دوره احمدی نزاد از قبل بدتر شد همانگونه که قبل از آن نیز اوضاع به گونه ای پیش رفت که باید گفت هر سال دریغ از پارسال و حسرت گذشته را خورد.

وی افزود:اینکه برخی می گویند وضعیت سینمای ما بعدا چه خواهد شد باید بگویم بعدی وجود ندارد چرا که همه سینمای دنیا دارند با سوت هالیوود و در زمین آنها بازی می کنند.

وی همچنین با بیان اینکه ما سینمای به نام سینمای جمهوری اسلامی نداریم ابراز کرد: سینمای ما در بخش دینی و ارزشی وابسته به یک تعداد از انسان های است که هر چند وقت می آیند یک فیلم می سازند و اثر هنرمندانه ای ارائه می کنند اما به طور کلی ما سینمای اسلامی نداریم.

سلحشور با اشره به سینمای قبل از انقلاب گفت: سینمای قبل از انقلاب از یکسری عریانی ها ساخته شده بود که فیلم های مانند سفر سنگ یا گاو استثناهای بودند که از آن بیرون آمدند.

وی با اشاره به ساخته شدن هزاران فیلم در دوره قبل از انقلاب بیان کرد: ساخته شدن ۱۰ یا ۲۰ فیلم خوب در برابر هزاران فیلم بی ارزش یا ضد ارزشی راه به جایی نمی برد.

کارگردان مجموعه یوسف پیامبر(ع) با انتقاد از وضعیت موجود سینمای کشور عنوان کرد: در دهه ۶۰ اگر سالی ۱۵ درصد فیلم خوب ساخته می شد این میزان در حال حاضر البته آن هم با ارفاغ به سالی سه فیلم خوب رسیده است.

وی سپس گفت: اینکه برخی می گویند وضعیت سینمای ما بعدا چه خواهد شد؟ باید بگویم بعدی وجود ندارد چرا که همه سینماهای دنیا دارند با سوت هالیوود و در زمین آنها بازی می کنند.

وی همچنین از توقف فعالیتش در زمینه سناریو نویسی فیلم حضرت موسی(ع) خبر داد و اظهار کرد: تا کنون ۴۷ قسمت از سناریوی ۷۵ قسمتی این مجموعه تهیه شده اما به دلیل همکاری نکردن صدا و سیما کار فعلا متوقف شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرند

      کی از شما نظر خواست؟

    • نسیم

      باز این حرف زد.

    • میناخانم

      اینکه گفته: «سینمای ما در بخش دینی و ارزشی وابسته به یک تعداد از انسان هایی است که هر چند وقت می آیند یک فیلم می سازند و اثر هنرمندانه ای ارائه می کنند...» اصلا به خودش اشاره نکرده ها.... یه وقت فکر بد نکیند!!!

    • asal

      واقعا فكر كرده حرف نزنه چيزي ميشه؟

    • A R A M I S

      چی میگی ؟ حالیم نمیشه....
      برو بعدا بیا فعلا وقت ندارم ...

    • سعید

      اخ جون بازم سلحشور...

    • بدون نام

      این چی میگه هر چند وقت یه بار میاد اه اه ااااااااااااه

    • تارا

      شما فیلم های اسلامی بساز با بقیه کاری نداشته باش. مسئولش رسیدگی میکند.

    • بدون نام

      برو به کشوری که سینماش اسلامیه
      ...
      ایران لیاقت پروفسوری چون شمارو نداره
      .....

    • حقگو

      آقای سلحشور یکی از کارگردانان بنام و مطرح کشور است و یک فیلم از ایشان می ارزد به ده ها فیلم کشکی که الان میسازند و فکرشان این است که یک دختر پیدا کنند و مدتی سوار خروسش کنند و بعد بروند سراغ کار خودشان.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج