۵۸۱۷۸۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جزییات حضور وزرای پیشنهادی در مجلس

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی روایتی را از حضور وزرای پیشنهادی ورزش، اقتصاد و ارتباطات در جلسه امروز این کمیسیون را مطرح کرد.

خبرگزاری ایسنا: رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی روایتی را از حضور وزرای پیشنهادی ورزش، اقتصاد و ارتباطات در جلسه امروز این کمیسیون را مطرح کرد.

‎غلامرضا تاجگردون با اشاره به جلسات امروز کمیسیون برنامه و بودجه در اینستاگرام خود نوشت:

این روزها کمیسیون‌های مجلس پرتردد است و وزراء پیشنهادی برای ارائه برنامه‌هایشان در کمیسیون‌ها حضور پیدا می‌کنند. مسعودکرباسیان وزیر پیشنهادی وزارت اقتصاد است. آشنایی و دوستی من با ایشون به حدود شانزده هفده سال پیش می‌گردد. انسان بسیار با تجربه و کارکشته ایست. اگر اجازه دهند از روحیه و تعاملش استفاده کند شاید بتواند گوشه‌ای از برخی از ناهماهنگی‌ها را حل کند. به نظر میرسید روحیه و نظر همکارانم کمک به ایشان در رای اعتماد و آینده کاری ایشان باشد.

وزیر پیشنهادی ورزش وجوانان دکتر سلطانی فرهم به کمیسیون امد. دغدغه نمایندگان بیشتر بحث مناطق و گسترش ورزش درمناطق، رفع فساد در ورزش ومساله تیمهای اصلی استقلال و پرسپولیس و دو ورزشکار معروف فوتبالیست بود.

وزیر جوان پیشنهادی وزارت ارتباطات از مهمترین بحث‌های مجلس است. بحث‌های حاشیه‌ای زیاد بود ولی بحث اصلی کمیسیون ما کاملا فنی بود و بحث توسعه اینترنت در کشور بخصوص مناطق روستایی بود. خدمتشان عرض کردم علیرغم تمامی کمک‌ها نتوانستیم پاسخ مناسب به روستاییان عزیزبدهیم. جوان است ولی چند حسن داشت. اول انگیزه داشت که در کنار برخی از وزراء خسته یک حسن بالاست. دوم اینکه بر موضوع وظیفه خودش مسلط بود. به حاشیه‌ها کاری ندارم و اینکه این وزارت انسانهای متخصص بالایی دارد ولی اگر موفق به رای اوری شود که امیدوارم این شود آینده خوبی دارد و می‌تواند به دیگران انگیزه بیشتری دهد. اگر تجربه وزیر قبلی بعنی دکتر واعظی را کنار بگذاریم از نظر فنی به روزتر و علاقمندتر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج