۵۸۱۹۲۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نمایش فیلمهای آنجلوپولوس در موزه هنرهای معاصر

سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران در بخش مروری بر سینمای تئو آنجلوپولوس ۱۱ فیلم را از ۱۱ مردادماه تا ۲۸ شهریورماه به نمایش می گذارد.

خبرگزاری مهر: سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران در بخش مروری بر سینمای تئو آنجلوپولوس ۱۱ فیلم را از ۱۱ مردادماه تا ۲۸ شهریورماه به نمایش می گذارد.

به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، آخرین بخش از دوره چهل و هشتم (تابستان ۹۶) سینماتک موزه هنرهای معاصر با عنوان مروری بر سینمای تئو آنجلوپولوس با نمایش فیلم «بازسازی» محصول سال ۱۹۷۰ (یونان) به مدت ۹۶ دقیقه آغاز می شود.
نمایش فیلمهای آنجلوپولوس در موزه هنرهای معاصر

در بخش مروری بر سینمای تئو آنجلوپولوس (۲۵ مردادماه تا ۲۸ شهریورماه)، فیلم های «بازسازی» محصول سال۱۹۷۰، «بازیگران دوره گرد» محصول سال۱۹۷۵، «شکارچیان» محصول سال۱۹۷۷، «اسکندرکبیر» محصول سال۱۹۸۰، «سفر به سیترا» محصول سال۱۹۸۴، «چشم اندازی از مه» محصول سال ۱۹۸۸، «گام معلق لک لک» محصول سال ۱۹۹۱، «نگاه خیره اولیس» محصول سال۱۹۹۵، «ابدیت و یک روز» محصول سال۱۹۹۸، «دشت گریان» محصول سال ۲۰۰۴ و «غبار زمان» محصول سال ۲۰۰۹ در روز های یکشنبه و چهار شنبه هر هفته به زبان اصلی و با زیرنویس فارسی به نمایش در می آید.

«بازسازی» به عنوان اولین فیلم بلند و مستقل آنجلوپولوس الهام­ گرفته از ماجرایی واقعی بود، پرونده­ قتل یک مرد توسط همسر و معشوقه­ همسرش. آنجلوپولوس برای این­که همه­ چیز واقعی­ تر جلوه کند، لوکیشن فیلم را به همان روستایی منتقل کرد که قتل در آن رخ داده بود. در آغاز داستان، مرد از سفر کاری دور و درازی، بعد از سال­ ها به خانه می­ آید در حالی که کوچک­ترین فرزندش او را نمی­ شناسد. او با همسر و فرزندانش خوش­ و بش می­ کند و کنار میز شام می­ نشیند اما در حالی­که همه به هم لبخند می­ زنند، ناگهان تصویر این خانواده ثابت می­ ماند و تیتراژ روی همین تصویر فریزشده می­ آید؛ این آخرین نما از جمع خانوادگی­ است که به­ زودی از هم خواهد پاشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج