جاباما
۵۸۲۰۶۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

از دوربین هوشمند آیفون ۸ چه می‌دانیم؟

چندی پیش با انتشار کدهای سیستم‌ عامل هوم پاد و لو رفتن اطلاعاتی در رابطه با آیفون ۸، خبرگزاری های خارجی به ویژگی‌های دوربین آیفون ۸ و همچنین شارژ وایرلس آن پرداختند.

وب سایت کلیک - فاطمه محمدی: چندی پیش با انتشار کدهای سیستم‌ عامل هوم پاد و لو رفتن اطلاعاتی در رابطه با آیفون ۸، خبرگزاری های خارجی به ویژگی‌های دوربین آیفون ۸ و همچنین شارژ وایرلس آن پرداختند.
از دوربین هوشمند آیفون 8 چه می‌دانیم؟

آیفون ۸ امسال با تأخیر ارائه می‌شود، همین تأخیر باعث شده تا کاربران بیشتر از همیشه مشتاق رونمایی پرچم‌دار اپل باشند.

برای اولین بار صفحه‌نمایش OLED قرار است آیفون را مجهزتر از قبل کند. به‌ تازگی اطلاعات جدیدی در رابطه با این اسمارت فون انتشار پیدا کرده است که در این میان آن‌ها مشخصات دوربین آیفون ارائه‌ شده است.

با انتشار کدهای سیستم‌عامل هوم پاد، اطلاعات زیادی در رابطه با دوربین آیفون ۸ انتشار یافته است. ویژگی جدیدی برای دوربین پرچم‌دار آیفون در نظر گرفته‌ شده است که اسمارت کمرا نام دارد. اسمارت کمرا می‌تواند به‌صورت اتوماتیک دوربین را برای عکاسی از صحنه‌های متفاوت تنظیم کند. از جمله حالات مختلف آیفون ۸ برای عکاسی می‌توان به عکاسی از حیوانات، کودکان، حرکت سریع، نور کم و غروب یا طلوع آفتاب اشاره کرد.

دوربین این مدل از آیفون توانایی فیلم‌برداری ۴K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را دارد. در میان اطلاعات انتشاریافته، خبرهایی هم از شارژ وایرلس آیفون ۸ به گوش می‌رسد که قبل از این هم خبر شارژ بی‌سیم این گوشی هوشمند منتشرشده بود ولی حالا دیگر مطمئن هستیم که آیفون ۸ با شارژ وایرلس عرضه می‌شود.

سیستم تشخیص چهره این گوشی هوشمند با تشخیص چهره مادون‌قرمز ارائه می‌شود که در اپل پی هم مورداستفاده قرار می‌گیرد.

در میان کدهای منتشر شده اطلاعاتی هم در رابطه با باتری آیفون ۸ منتشر شده است و به نظر می‌رسد تغییراتی در نوار وضعیت به وجود خواهد آمد. دکمه هوم آیفون داستان‌ها و شایعات زیادی را دنبال داشت، دکمه هوم این گوشی به‌ صورت گسترش‌پذیر، در پنل جلویی گوشی هوشمند قرار خواهد داشت.

در وب‌سایت‌های خبری از کلمه محدوده دکمه هوم فیزیکی استفاده‌ شده است. در پنل صفحه‌نمایش در قسمت پایین گوشی هوشمند محدوده‌ای برای قرار گرفتن دکمه هوم و سنسور اثرانگشت در نظر گرفته‌شده است.

اپل امسال آیفون ۸، آیفون ۷S و ۷S پلاس را رونمایی خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج