۵۸۲۰۹۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (۵۷)

کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.
متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (57)

دارن آرونوفسکی (نویسنده و کارگردان)، پس از کارگردانی فیلم حماسی "نوح" بر اساس کتاب مقدس، با فیلم "مادر!" (mother!) بازمی گردد؛ که داستانی خودمانی تر و ظاهراً ناگوار دربارۀ از هم پاشیدن رابطۀ یک زن و شوهر پس از رسیدن چند مهمان ناخوانده و ترسناک به خانۀ آنها است. نمایش این فیلم با بازی جنیفر لارنس، خاویر باردم، میشل فایفر، اد هریس، دانل گلیسون و کریستن ویگ، از ۱۵ سپتامبر، بعد از اکران نخست در جشنوارۀ فیلم ونیز آغاز می شود.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (57)

فیلم جدید آرماندو یانوچی (کارگردان و نویسنده)، نگاهی کمدی به چشم انداز سیاسی روسیه در سال های 1950 دارد. بعد از مرگ استالین، یاران او برای کنترل آیندۀ کشور می جنگند، اما هدف اصلی زنده ماندن است. "مرگ استالین" (The Death of Stalin) بر اساس رمان مصور فرانسوی نوشتۀ فابیان نوری و تیه‌ری روبن و با بازی استیو بوشمی، آندریا رایزبارو، الگا کوریلنکو، پدی کانسیداین، سایمن راسل بیل، روپرت فرند، جیسن آیزاکس، مایکل پالین و جفری تامبر، ابتدا در جشنواره فیلم تورنتو و سپس در ایالات متحده نمایش داده خواهد شد.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (57)

"شگفتی" (Wonder) با بازی جیکوب ترمبلی در نقش اُگی پولمن، پسربچه ای با صورتی متفاوت از دیگر کودکان را به تصویر می کشد که بعد از آموزش در خانه توسط مادرش (جولیل رابرتز) با شجاعت وارد پایۀ پنجم مدرسه ای محلی می شود. این فیلم که ۱۷ نوامبر به سینماها خواهد آمد، و بر اساس رمان پرفروش آر. جی. پالاسیو و به کارگردانی استیون چبوسکی ساخته شده، بازیگران دیگری از جمله اوون ویلسون، دیوید دیگز، مندی پاتینکین و سونیا براگا را در تیم نقش های مکمل دارد.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (57)

"دختر ناشناخته" (The Unknown Girl) در اکران اول خود در جشنوارۀ فیلم کن 2016، بدترین نقد ها را در میان فیلم های برادران فیلمساز بلژیکی ژان پی‌یر و لوک داردن دریافت کرده است. این فیلم که از 8 سپتامبر به نمایش در خواهد آمد، داستان پزشک جوانی است که بیماری را به کلینیک راه نداده است و حالا بعد از مرگ این بیمار، می کوشد تا با کمک به تعیین هویت این شخص ناشناس از احساس گناه خود بکاهد. ادل اینل نقش این پزشک را بازی می کند.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (57)

دومین فیلم محمد دیاب، که داستان آن در قاهره و دو سال بعد از انقلاب مصر می گذرد، در یک ون پلیس انباشته از معترضان بازداشت شده می گذرد. همچنان که ون از میان شورشی ها می گذرد، جنجال های بیرون بر مسافرین که معرف تمام جنبه های جامعۀ مصر هستند، تأثیر می گذارد. "برخورد" (Clash) از ۲۵ اوت در سینماها به نمایش در می آید.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (57)

مارگارت بتس (نویسنده و کارگردان) در جشنوارۀ ساندنس امسال، جایزۀ ویژۀ کارگردان موفق را برای اولین فیلم بلند روایی خود، "تازه کار" (Novitiate) دریافت کرد. مارگارت کوالی نقش دختر جوانی را ایفا می کند که با وجود آزمایش هایی که از سوی مادر روحانی (ملیسا لیو) مطرح می شود، مصمم است راهبه شود. در این فیلم که نمایش آن از 26 اکتبر شروع می شود، مورگان سیلور، دایانا اگران و جولیان نیکولسون نیز حضور دارند.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (57)

"دوست داشتن ونسان" (Loving Vincent) اولین فیلم بلندی است که به صورت نقاشی با رنگ روغن ساخته شده است. این فیلم که ساختش شش سال زمان برده است، زندگی پیچیده و مرگ بحث انگیز ونسان ونگوگ را بررسی می کند. فیلم با نقاشی ۶۵۰۰۰ فریم با الهام از کارهای این هنرمند ساخته شده است. در این اثر که از ۲۲ سپتامبر به نمایش در خواهد آمد، ایدن ترنر، سیرشا رونان، کریس اودوود و هلن مک کروی صداپیشگی کرده اند.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (57)

"جایزه" (Trophy) نگاهی دارد به یک مسابقۀ بزرگ شکار، پرورش و حفاظت از حیات وحش، و این کار را با آشکار کردن رابطۀ پیچیده میان این سه انجام می دهد. این فیلم، به کارگردانی کریستینا کلوژاو و شائول شوارز، که از 8 سپتامبر اکران می شود، در جشنوارۀ ساندنس امسال نقد های بسیار خوبی دریافت کرده است.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (57)

"مثل من متفاوت" (Same Kind of Different as Me) اولین تجربۀ کارگردانی فیلم بلند مایکل کارنی است. این اثر بر اساس خاطرات پرفروش "مثل من متفاوت: بردۀ دوران مدرن، فروشندۀ بین المللی آثار هنری، و زن نچسبی که همۀ این ها را با هم مرتبط کرد"، از ۲۰ اکتبر به نمایش در خواهد آمد و در آن گرگ کینر در نقش ران هال، یک فروشندۀ بین المللی آثار هنری ظاهر می شود که با دنور مور (جایمن هانسو) دوست می شود، مرد بی خانمانی که در برنامۀ داوطلبانۀ کمک های غذایی با او آشنا می شود. رنی زلوگر نقش همسر هال را بر عهده دارد مه اصرار دارد این دو مرد با هم دوست شوند.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (57)

آخرین فیلم نیتان سیلور داستان یک مهماندار هواپیما است که شیفتۀ مردی می شود که هنگام توقف در پاریس ملاقاتش می کند. نمایش "خیابان ترست" (Thirst Street) با بازی لیندزی برج و دمین بونار از 20 سپتامبر آغاز می شود.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (57)
اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

• تاد هینس مستندی را دربارۀ ولوت آندرگراوند (گروه راک) کارگردانی خواهد کرد. (منبع: Variety)

• نیک جوناس برای بازی در اقتباس داگ لیمان از "پیاده روی هرج و مرج" (Chaos Walking) به دیزی ریدلی و تام هالند پیوسته است. (منبع: Heat Vision)

• میلا یوویچ در "پسر جهنمی" (Hellboy) به کارگردانی نیل مارشال، نقش ملکۀ خون بدذات را در مقابل دیوید هاربر و ایان مک شین بازی خواهد کرد. (منبع: Deadline)

• روث نگا در فیلم "اد استرا" (Ad Astra) دنبالۀ علمی تخیلی "شهر گمشدۀ زی" (The Lost City of Z) به کارگردانی جیمز گری به برد پیت و تامی لی جونز پیوست. (منبع: Heat Vision)

• ریض احمد در حال گفتگو برای پیوستن به تام هاردی برای بازی در "زهر" (Venom) دنبالۀ مرد عنکبوتی به کارگردانی روبن فلایشر است. (منبع: Variety)

• تیم میلر اقتباسی از "نورومنسر" (Neuromancer) ویلیام گیبسن را کارگردانی خواهد کرد. (منبع: Deadline)

• ال فنینگ، تیموتی چالامت و سلنا گومز در فیلم بعدی وودی الن بازی خواهند کرد. (منبع: Variety)

• آلفرد وودارد در "شیر شاه" (The Lion King) به کارگردانی جان فاورو به جای سارابی، مادر سیمبا، صداپیشگی خواهد کرد. (منبع: Heat Vision)

• ربه‌کا تامس فیلم اکشن علمی تخیلی "سرکش" (Malignant) بر اساس کمیک جیمز وان کارگردانی خواهد کرد. (Heat Vision)

• فیلم جدید جان وو، "تعقیب جنایتکاران" (Manhunt)، اولین بار در جشنوارۀ فیلم ونیز به نمایش در خواهد آمد. (منبع: Variety)

• ست گوردون فیلم "تولیا" (Tulia) را کارگردانی خواهد کرد؛ فیلم بر اساس یک داستان واقعی که در سال ۲۰۰۵ در کتاب "تولیا: نژاد، کوکایین و فساد در شهر کوچکی در تگزاس" شرح داده شده، ساخته خواهد شد.
(منبع: THR)

• جنیفر گارنر با فیلم "" (Peppermint)، یک تریلر انتقامجویی به کارگردانی پیر مورل به فیلم اکشن بازخواهد گشت. (منبع: Deadline)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج