۵۸۲۱۰۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

بختیاری‌زاده: خود مهرداد هم می‌داند اشتباه کرده

بازیکن سابق تیم ملی ایران گفت:« توهین را نمی پسندم حتی اگر از طرف صمیمی ترین دوستم انجام شده باشد.»

ورزش سه: بعد از گذشت چند روز هنوز آثار و عواقب حرف های جنجال برانگیز مهرداد میناوند در یک برنامه تلویزیونی درباره علیرضا منصوریان و مهدی رحمتی وجود دارد.

سهراب بختیاری زاده بازیکن سابق تیم ملی و استقلال درباره این موضوع گفت:« من توهین را نمی پسندم حتی اگر از طرف برادر یا صمیمی ترین دوست من باشد. با توهین به هر عزیزی در هرجایگاهی مخالف هستم.»

بختیاری زاده که با میناوند هم دوستی صمیمی دارد در این رابطه ادامه داد:« مهرداد(میناوند) حتما کار اشتباهی انجام داده هرچند نمی دانم نظر خودش چیست؟! اما از نظر من فرقی ندارد که این حرفها را یک بازیکن ملی بزنید یا یک فرد عادی! معتقدم کار خوبی نیست.»

گلزن تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ همچنین اضافه کرد: « شوخی کردن با توهین کردن فرق می کند. به قول همان مثل که می گوید ما باید با هم بخندیم نه اینکه به هم بخندیم. اینکه افراد دیگری را اینگونه خطاب قرار دهیم کار قشنگ و پسندیده ای نیست. من فکر می کنم خود مهرداد( میناوند) هم می داند که کار اشتباهی کرده است.»

بختیاری زاده اضافه کرد:« امیدوارم همه ما از این دنیای مجازی ، از این رسانه ها و از این موقعیتی که به وجود آمده بتوانیم استفاده های مثبت زیادی انجام داده و تاثیرگذار باشیم. ما می توانیم از این موقعیت بهتر استفاده کرده و در جامعه عملکرد بهتری داشته باشیم. باید برای جامعه و کسانی که این برنامه ها را می بینند به عنوان یک بازیکن ملی الگو باشیم.»

بازیکن سابق استقلال افزود:« کار اشتباه اشتباه است ، حتی اگر صمیمی ترین دوست من آن را انجام بدهد...»

او در ادامه با اشاره به فضای موجود فوتبال ایران هم گفت:« با توجه به تکنولوژی که امروز در دسترس همه هست ، مو به مو رفتار ورزشکاران، حتی نگاه و خندیدشان، ناراحتی و دعواهایشان را همه مردم می بینند. چه خوب است که رفتارمان حساسیت برانگیز نباشد چرا که بازتاب زیادی دارد و حتما روی آن کسی که به نوعی طرفدار است تاثیر می گذارد. شاید باید بگویم اگر نوجوانان ما رفتار ناشایست و غیرحرفه ای دارند عوامل زیادی در شکل گیری آن تاثیرداشته و یکی از مهمترین عواملش خود ما پیشکسوتان فوتبال هستیم.»

مدافع تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ در ادامه و درباره مسابقات امسال لیگ برتر گفت:« بازی های لیگ برتر به نسبت سالهای قبل کیفیت بهتری دارند چرا که سال به سال تیم ها نگاهشان حرفه ای تر شده و خودشان را حرفه ای تر برای لیگ آماده می کنند تا هفته های اول را از دست ندهند.»

او همچنین درباره پرسپولیس و استقلال در این فصل گفت:« پرسپولیس که مثل سال قبل تیم خوب و یک دستی است. این تیم بازیکنان و ترکیبش را حفظ کرده و بازی های خوبی هم انجام داده است.»

بختیاری زاده در پایان گفت:« استقلال امسال تیم خوبی است اما تا الان کمی ناهماهنگ نشان داده است. البته استقلال هفته به هفته هماهنگ تر می شود اما این زمان رسیدن به هماهنگی نباید باعث شود که تیم های دیگر فاصله امتیازی از استقلال پیدا کنند. به نظر من استقلال اگر مشکلات فنی اش را حل کند حتی می تواند از پرسپولیس هم بهتر شده و نتایج بهتری از این تیم بگیرد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      دوازده نفر از دوستان همگی مطلبی در مورد مسئله منکراتی میناوند را باهم به این سایت یعنی شما ارسال کردیم ولی مطلب هیچ کداممان چاپ نشد وخیلیها متوجه خطی ورنگی بودن شما شدند حنای شما یواش یواش دارد رنگ خودراازدست میدهد. دوستان عزیز ابی حالا این سایت واسه خود شیرینی ورد گم کردن این مطلب را چاپ میکند خودتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج