۵۸۲۱۴۴
۱۴ نظر
۵۰۰۶
۱۴ نظر
۵۰۰۶
پ

ماجرای درگیری ماموران و میوه فروش در قم

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: آموزش و کارآمدی و اخلاق مداری از ارکان مهم در جذب ماموران سد معبر است تا بتوان این معضل را به خوبی مدیریت کرد.

خبرگزاری ایسنا: عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: آموزش و کارآمدی و اخلاق مداری از ارکان مهم در جذب ماموران سد معبر است تا بتوان این معضل را به خوبی مدیریت کرد.

محمود مسگری با اشاره به دو حادثه اخیر خودسوزی پیمانکار شهرداری و فوت میوه فروش در قم گفت: آموزش و کارآمدی و اخلاق مداری از ارکان مهم در جذب ماموران سد معبر است تا بتوان این معضل را به خوبی مدیریت کرد.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود:بی شک یکی از معضلات بزرگ در مدیریت شهری سد معبر است که از نظر شرعی نیز امری خلاف است اما در این راستا باید افرادی در برخورد با عاملین سد معبر انتخاب شوند که آموزش لازم را دیده باشند و با روش های اخلاق مدارانه و کارآمدی با این معضل برخورد کنند.

وی گفت:متاسفانه به دلیل ذهنیت های منفی در مورد ماموران سد معبر، افراد تحصیل کرده و کارآمد تمایلی به حضور در این بخش ندارند و شهرداری باید متناسب با نیاز فعلی به تربیت و آموزش ماموران سد معبر بپردازد تا علاوه بر روش های استاندارد با استفاده از اخلاق و سد معبر بتوانند این مشکلات را مدیریت کنند.

مسگری افزود: بارها فیلم درگیری میان میوه فروش و ماموران را مشاهده کردیم و در ارزیابی ها و نظر قطعی مشخص شد فوت این میوه فروش عمدی نبوده است در این راستا برای جلوگیری از درگیری علاوه بر به کار گیری نیروهای زبده و توانمند باید پشتوانه های قانونی نیز در برخورد با سد معبر اتخاذ شود.

وی گفت:بسیاری از افرادی که اقدام به سد معبر می کنند افراد غیر بومی هستند و این معضل مشکلات ترافیکی زیادی را به وجود می آورد. همه باید دست در دست هم با این معضل بزرگ با استفاده از روش های کارآمد برخورد کنیم و نباید این دست ماجراها توجیهی برای تداوم معضلات سد معبر باشد.

مسگری تاکید کرد:رسانه ها از ایجاد هیجانات کاذب در رابطه با این نوع حوادث جلوگیری کنند تا بتوان در فضایی عقلانی تر به مدیریت بحران ها پرداخت و از این دست حوادث جلوگیری کرد.

وی بیان کرد: یکی از خبرهایی که در رابطه با خودسوزی پیمانکار نیز به اشتباه رسانه ای شد طلبکار بودن پیمانکار بود، در صورتی که مشکل این پیمانکار عزیز عدم تایید پروژه اش توسط ناظر بود و با توجه به مشکلات مالی که داشت می خواست تائید را از شهرداری بگیرد. در هر پروژه ای ناظر باید آن را به تائید برساند. اگر هر کس بخواهد با فشار روانی این تائید را اخذ کند دیگر پروژه ها با کیفیت انجام نمی شود در صورتی که اگر ناظر بدون توجه به کیفیت و استانداردها آن را تائید کند باید پاسخگو باشد.

وی گفت: شهردار باید در انتخاب پیمانکاران، توجه لازم را به صلاحیت کاری و توان انجام پروژه و تعهد پیمانکاری داشته باشد تا از بروز این مشکلات نیز ممانعت صورت بگیرد.

مسگری گفت: شهرداری باید وضعیت مطالبات پیمانکاران را در اولویت قرار دهد تا با انجام تعهدات مالی کمتر شاهد اعتراضات و گلایه مندی از سوی پیمانکاران باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برادر محترم وقتی کار در مملکت به سختی پیدا میشود ومردم مجبورن برای تامین هزینه های زندگی خود انواع اقسام شغلها را انتخاب کنن اصلا نباید باهاشون برخورد بشه اگر اجازه ندید دست فروشی بکنن زن بچشون گرسنه بمونن ممکن دست به دزدی بزنن یا اقدام به فروش مواد مخدر بکنن که در ان صورت ضرر زیانهای کارشون بسار خواهد بود در شرایز اقتصاد بدی که ما داریم باید دست فروشی ازاد گردد هیچ ادم عاقلی دوست نداره دست فروشی کنه مگر انکه مجبور شود دست فروشی اخرین را تامین هزینه های زندگی برخورد با چنین افرادی ظلم تلقی میشه

    • بدون نام

      شما فهمیدید چی گفت؟! یک انسان یک سرپرست خانواده فوت شدند وایشان از اخلاق مداری صحبت میکنند .ترا به خدا کمی شرم کنید.

    • بدون نام

      مامور سد معبر که شغل نیست. خود ماموران سد معبر از سر بیکاری و بی پولی میرن سر این کار. ولی ادمهای بیکار و بی پول که به شغل دستفروشی رو میارن رو درک نمیکنن و باهاشون درگیری فیزیکی ایجاد میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همش دروغ دروغ خحالت بکشید.

    • میلاد

      شما کدوم کارتان قانونی هست که الان از قانون و اموزش حرف میزنید،ما ملت میگوییم این اقایی که فوت کرد مسئولیت داشت بچه هاشو بزرگ کنه تا بتونن درس بخونن،تا بتونن غذای ساده بخورند،بتونن لباس ساده بپوشن،برو خدا شرتون رو کم بکنه

    • بدون نام

      کدام مردم کدام مدیریت جز تملق وچاپلویسی کاری بلد نیستید برا اینکه از مغازه دار مالیات هنگفت بگیرید که اونم فشارش روی ملته

    • علی رضا

      بااین وضعیت همه مردم مقصرن فقط شما بی تقصیر بس هممون بریم بمیریم دستتونم دردنکنه چقدرشما خدمت رسون ملتین

    • علی

      مهندس یه نفر فوت کرده یه پدر یه نان آور خانواده یه آدم .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاشکی اون دست فروش و پیمانکار هم یک مدافع داشتند تا از طرفشون حرف بزنه ، هر چند که در نظرات مردمی همه مدافع ند

      • بدون نام

        این اقا برادرشوهردخترعمه من بوده سه تابچه داشته خدا ازادمایی که باعسه این مرگامیشه ومردمو ازنون خوردن مینداز

    • حسام

      شهرداری قم خیلی دروغگو و نامردی کرد
      توجاده نیروگااه سرعت گیر افتضاح و بسیار بلندی بود و دوستم با موتر سرعت کم متوجه سرعت گیر نشد و رفت بالا بعدش افتاد رو جدول و بااینکه کلاه ایمینی داشت کبدش ترکید و از دنیا رفت

      پاسخ ها

      • آرش

        روح دوستتون شاد، ولی دوست عزیز کلاه ایمنی از سر محافظت میکنه نه از کبد، فقط جهت اطلاع عرض کردم

    • امید

      با سلام..اقای محترم شما کارمند دولت هستین و هر ماه حداقل دو میلیون تومان حقوق میگیرید.الان برای بیشتر افراد کار نیست اگه هم باشه که خیلی هم کمه برای یک ماه حقوق بیشتر از یک میلیون نمی گیرند پس مجبورند بیان دست فروشی چون زن و بچشون نان می خواند....بخدا اگه به دست فروشان ماهی یک ونیم میلیون هم با بیمه پول بدهند هیچ کس نمی ره دست فروشی چون اخر عاقبت هم نداره...بنده خودم خشکشویی دارم الان بالای بیست و پنج روزه در مغازمو تا حدودی بستم بخاطر کا سازمان اب و فاضلاب چون خیابون ها و کوچه ها را کندن همه جا را گرد و خاک گرفته به هر ارگانی هم زنگ می زنیم کسی پاسخ گو نیست چون مناطقی که ماها زندگی میکنیم همشون زیر خط فقرند بخاطر همین کسی جواب گو نیست.

    • آرش

      یه بار فقط یه بار برای نمونه شد یکی از حضرات بعنوان رئیس یکی از این همه ارگانهای ناکار آمد عرض و طویل مشکل رو ببینه و مسئولیت رو قبول کنه؟ چرار همیشه ما مردم مقصریم و شما آقایون تافته جدا بافته، محق؟ ثمره تمام انکارها، تمام بیکفایتیهای، عدم پاسخگویی و صورت مسئله پاک کردنهای شما، امروز در همه جای کشور قابل لمسه، فکر نمیکنید با این روش به هیچ جا نمیرسید؟ فکر نمیکنید زمان در حال از دست رفتنه و باید کاری کرد؟ تا دیر نشده فکری برای این همه مشکلات بر روی هم انباشته شده بکنید و بیاد داشته باشید که همیشه خیلی زود دیر میشه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج