جاباما
۵۸۲۲۰۴
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

سردار پاکپور: پاسخ به جنایت داعش قاطع است

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران درباره پاسخ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به جنایت اخیر تکفیری ها گفت : قطعا پاسخ به داعشی ها و حامیان آنها قاطع خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران درباره پاسخ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به جنایت اخیر تکفیری ها گفت : قطعا پاسخ به داعشی ها و حامیان آنها قاطع خواهد بود.

سردار پاسدار محمد پاکپور روز دوشنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم ، شهید محسن حججی ، شهید مصطفی خوش محمدی ، شهید علی عظیمی و شهید محمد علی پور در حسینیه امام خمینی ره ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی اظهار کرد: نوع پاسخ، دست خودمان است و خودمان نوع آن را تعیین می کنیم ولی حتما این کار را انجام خواهیم داد.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه نگاه جوانان ایرانی پس از شهادت محسن حججی چگونه است به خبرنگار گروه اجتماعی ایرنا افزود: الان شور و شعف و حماسه ای که در بین جوانان ما بعد از شهادت شهید حججی بوجود آمد وصف ناپذیر است.
وی ادامه داد: ما از زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس جنگ مقاطع مختلفی را پشت سر گذاشته ایم و این زمان که شهید حججی به شهادت رسید یکی از آن مقاطع حساس انقلاب اسلامی است .
فرمانده نیروی زمینی سپاه همچنین در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران نیز گفت: امروز میدان‌های جهاد و دفاع ما از مرزهایمان بیرون رفته و میادین عملیاتی‌مان توسعه یافته است.
سردار پاکپور با بیان اینکه دشمن پس از جنگ تحمیلی انواع و اقسام توطئه ها را بکار بست، افزود: چند سال است در جنوب شرق و غرب و شمالغرب و جنوب غرب با تروریست هایی که با حمایت استکبار و آل سعود خبیث آمده اند درگیر هستیم اما کشور در آرامش خوبی بسر می‌برد و امنیتمان قابل قبول است.
فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه در چند سال اخیر با جبهه دیگری در سوریه مواجه شدیم و تکفیری ها با حمایت استکبار و عربستان به عراق و سوریه حمله کردند گفت: اگر جلوی آنها گرفته نمی‌شد، از دمشق نه کربلا و نجف و شیعه اثری نمی‌ماند اما جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حرم اهل بیت ورود مستشاری پیدا کرد.
وی افزود: ما در سوریه و عراق به درخواست دولت آنها ورود مستشاری پیدا کردیم و مثل امریکایی‌ها و دیگران بدون اجازه وارد این کشورها نشدیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه ما زمانی وارد عراق و سوریه شدیم که تروریست‌ها به خطوط قرمز ما نزدیک شده بودند اظهار کرد: آزادسازی حلب، اتفاق بسیار مهمی بود که کمر تروریست‌ها و پشتیبانان آنها را شکست و البته ما هم در این راه شهدای زیادی دادیم.

سردار پاکپور این سوال را مطرح کرد که آیا اگر ما نظاره گر بودیم که سوریه و عراق به دست تروریست‌ها بیفتد، دیگر در کشورمان امنیت داشتیم؟ بطور یقین با وجود سرویس‌های جاسوسی آل سعود و تروریست‌ها امنیت ما هم به خطر می‌افتاد.

امروز دوشنبه مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم در حسینیه امام خمینی (ره) ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه با حضور مسئولان لشکری و کشوری از جمله علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت ، حجت الاسلام و المسلمین محمود علوی وزیر اطلاعات ، محسن رضایی دبیر مجمع مصلحت نظام و سردار صفوی مشاور مقام معظم رهبری و جمع کثیری از فرماندهان ستاد کل نیروهای مسلح ، سپاه ، ارتش و نیروی انتظامی برگزار شد.

در این مراسم همچنین خانواده شهدای مدافع حرم ،شهید حججی، شهید خوش محمدی، شهید علی مددی و شهید عظیمی نیز حضور داشتند.

شهید مدافع حرم محسن حججی ۲۵ ساله اهل نجف آباد اصفهان، عضو لشکر زرهی هشت نجف اشرف بود که هفته گذشته اعضای گروهک تروریستی داعش در سوریه پس از به اسارت درآوردن وی، سر از پیکر پاکش جدا کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا قوت میگم به همه رزمندگان که باعث افتخار ما هستند

    • روح الله شعبانی

      جواب این بی پدر وماددرا را زود بیدید ما امادی دفاع از وطن وارمانهایمان واسلام وشیعه هستیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج