جاباما
۵۸۲۳۶۸
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

ابتکار چمدانش را بست؛ کلانتری وارد شد

معصومه ابتکار که چهار سال بر صندلی ریاست سازمان محیط زیست تکیه زده بود رسماً کلید اتاق ریاست سازمان محیط زیست را تحویل عیسی کلانتری داد و با همه فراز و نشیبها از این سازمان رخت بر بست.

خبرگزاری تسنیم: آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان حفاظت محیط عصر امروز با حضور اسحاق جهانگیری؛ معاون اول رئیس جمهوری، ولی‌الله سیف ؛ رئیس کل بانک مرکزی، عیسی کلانتری؛ رئیس جدید سازمان محیط زیست و معصومه ابتکار؛ رئیس سابق سازمان محیط زیست و جمعی از مدیران این سازمان در سالن همایشهای پارک پردیسان تهران برگزار شد.

معصومه ابتکار که از این پس قرار است در دولت دوازدهم در جایگاه معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری به فعالیت بپردازد امروز با همه خاطرات تلخ و شیرین خود طی ۴ سال گذشته خداحافظی کرد و چمدان خود را از ساحتمان طبقه دهم پارک پردیسان بست.

ابتکار که در سالهای گذشته سکان سازمانی حساس و پرمخاطره را در اختیار داشت، مکرراً مورد انتقادات بسیاری از لحاظ عملکرد اجرایی قرار گرفت.
ابتکار چمدانش را بست؛ کلانتری وارد شد

بسیاری از منتقدان معصومه ابتکار او را بیش از آنکه فردی محیط زیستی باشد، شخصی سیاسی و جناحی عنوان کردند و بسیاری از افراد نیز نسبت به عملکرد او در سازمان ابراز گلایه کردند.

بحران افزایش ریزگردها، خشک شدن تالابها، آلودگی هوای کلانشهرها، آتش‌سوزی جنگلها، بحران آب، مسئله بنزینهای وارداتی، تعداد روزهای آلوده و سالم، ناکارآمدی مدیران استانی، توافقنامه پاریس، مشکلات محیط‌بانان، عدم توجه کافی به حیات وحش و گونه‌ها و .... بخشهایی از دغدغه‌هایی بود که ابتکار نتوانست راه حل مناسبی برای آنها بیابد و گاه مورد توجه منتقدان بسیاری قرار گرفت.
ابتکار چمدانش را بست؛ کلانتری وارد شد

ابتکار نه تنها راه حلهای قطعی برای مشکلات مطرح شده نیافت بلکه حاشیه‌های پررنگی را در سالهای اخیر به‌دنبال داشت و غالب کارشناسان خواستار توجه جدی‌تر او به مسائل زیست محیطی بودند.

اما در هر صورت معصومه ابتکار با تمام فراز و نشیبهای اجرایی در سازمان محیط زیست و با همه کاستیها یا دستاوردها، سرانجام از سازمان محیط زیست که یکی از حساس‌ترین معاونتها محسوب می‌شود به جای دیگری منتقل شد.
ابتکار چمدانش را بست؛ کلانتری وارد شد

ابتکار اینبار کلید اتاق ریاست سازمان محیط زیست را به عیسی کلانتری سپرده است و باید منتظر بود که این فرد چه برنامه‌هایی برای سازمان محیط زیست ارائه خواهد کرد.

امروز عیسی کلانتری رسماً پست ریاست سازمان محیط زیست را از معاون اول رئیس جمهوری و معصومه ابتکار تحویل گرفت.
ابتکار چمدانش را بست؛ کلانتری وارد شد
ابتکار چمدانش را بست؛ کلانتری وارد شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو که هیچ برا آب و هوای خراب این مملکت نکردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج